About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, December 16, 2008

Selamat Ulang Tahun, Sayang

Dedicated to my Lovely Sis....... for her birthday, 15th December
Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu
*****sedap n amat lembut alunan lagu ini****
Selamat Ulang Tahun, Sayang, kini kau bersayap, pergilah terbang, rentaslah langit cita-citamu
yes dear... pergilah terbang, lebarkan sayapmu..... doaku iringi setiap langkahmu
salam sayang...

11 comments:

Ungku Nor said...

happy belated besday kat sis awak..;D

Mr PenyuBiru said...

err..besday kakak ko ke besday burung neh.hehe

julietchun said...

Mula2 aku dgr lagu ni aku carik sapalah penyanyinyer, tak sangka Imran Ajmin tu suara dia jadi lembut mendayu cam aku plak.Ko dah present tuk dia lom? Jgn berkira sgt weh.:D

HEMY said...

selamat ari lahirrrrrrrrrrr

zonaku said...

KakUngku:
dah...!

EncikPenyu:
burung?????????????????

Juliet:
perasan.........!!!
dah bagi laaaaaaaa....

Anul:
yerrrrr........!

Bunga Rampai said...

Salam :)

Selamat Hari Lahir untuk Sis mu itu, moga yang baik-baik saja diberi Allah untuknya.

en_me said...

hepi besday wat akak ker adek pompuan nih.. me konpius one uooolsss..

Aku Bukan Bidadari said...

semoga panjang umur dan beroleh kebahagiaan yg berpanjangan

naz ilyn said...

Salam kenal...

terbanglah sang camar semahumu
lebarkan sayap rentasi langit membiru
jangan gentar siangin lalu
seluruh carkawala sudah pun tahu
usah lupa lautan nan biru
kerna masih ada yang menunggu
tunggu pulangmu dengan rindu
yang setia bakal menyinari hidupmu

syah shah said...

memula baca title hengatkan sayang yang ehem-ehem... rupenye adek yang disayangi... Hohohohohoh...

Selamat ulangtahun jugak buat adeqmu... Semoga sentiasa berada dalam rahmat dan kasih sayangNya... Aminn.. :D

zonaku said...

trimas atas doa kalian. semoga bertambah rezeki sis kesayangan aku tu.

Followers