About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, December 15, 2008

Salam UlangTahun

Buat Adeq.

Salam ulangtahun ke 20..
Semoga bertambah keberkatan dalam hidupmu Deq..
Semoga sentiasa berjaya dan disayangi
dan...,
Jadilah anak dan isteri yang solehah

Ingat lagi detik kelahiranmu
Di pagi hening
Kakak mu berdua memulakan hari dengan tangisanmu
Ingat lagi... "eh! apsal adik kita ada **** camni???? macam **** kan???"
Ngeh3
Maafkan la ya...
Masa tu kakak² ini masih kanak²...

Susu pertama yang kakak bancuhkan pun sebenarnya telah di alter...
Manakan tidak...
Ikutkan sukatan yang mak beri...
Cair amat...

Nestum y kakak sediakan pun biasanya dicuri oleh Diddy...
Bukan salah kakak ya...
Mungkin sedap agaknya...
Setiap kali,
Nestum Adeq terpaksa sedekah pada Diddy sebelum kakak bancuhkan untukmu

Setiap kali cuti sekolah
Adeq merengek nak berkepit ngan kakak
Heretla segala bantal busuk tu

Jenjalan pun kakak bawa Adeq gak

Dah 20 tahun Adeq ari nie
Adeq dah besar...
Dah menginjak dewasa
Pandai² bawa diri ya Deq
Perlu ruang dan nasihat
Kakak sentiasa ada (kalau x... mak marah oooooo.....!)




4 comments:

Mr PenyuBiru said...

memandai je cakap Diddy yg pow nestum tu. padahl ko yg pow nestum tu dulu kan?kan? haha

zonaku said...

Ya Allah.. betulla.......
aku x lalu la nak mkn nestum tu...
Diddy tu yang amik... asal aku bancuh jer.. dia lompat naik ke kabinet n ngendeng nk mkn

syah shah said...

dedulu taim kekecik aku pon suka pow nestum bebudak yang halus tuh... skang tak lalu dah... makan nestum yang kasar skett tuh aku bulehlaa... hohohohohoh :D :D

zonaku said...

aku mmg x lalu makan la... rasanya cam susu.. yarkkkk!!!

huhuhu....
seb bek Diddy dah ilang.. kalu x aku sekeh dia...

dia pny pasal la nie

Followers