About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, January 11, 2012

Not so Wordless Wednesday : Sara Farisha

*orgxderanak, aseklanganentrypasalanakbuahsaja*
sejam dua selepas lahir

esoknya



Sebelum cukur rambut

Selepas cukur rambut
Dah lepas pantang


Salam.. saya Sara Farisha.. Anak menakan ke 5 makckaq saya... Saya dah pandai senyum n buat bunyik2 cute,  hari ni saya dah berumur 2 bulan

24 comments:

Masy said...

best ade baby kat umah :)

HEMY said...

memang bertukar2 muka haaaa

Erina Asmawani said...

rambut dia mmg cepat tumbuh la kak..dan sangat lebat..comeynye!! Assalamualaikum baby Sara:)

zonaku said...

masy:
mmg best. tambah pulak aku y dok melayan, selain mak dia n tok dia. dia mmg kenal la rupa aku ni

zonaku said...

HEMY:
mmg ketara kannnn

zonaku said...

erina:
rambut dia jenis kasar ni. kerinting lak tu. cepat sesangat. kalau org tgk ni mesti kata x cukur botak. nak cukur 7 kali, ayah dia x kasik pulak

Yunus Badawi said...

Comelnya. Lepat rambut dia.

zonaku said...

cam makchaq dia kan YB......


tang jenis n fesyen rambut x sama

Lilly said...

sara... mehla pinjam sket rambut bg kat iman.... ;)

zonaku said...

sara kata ajak la kak iman mai rmh..... leh main pinjam2

Super Nia Hana said...

uwaa lebatnya rambuttt
anak watashi smpai skang rambut ala malu gitu!
ahhahaaa

zonaku said...

itu la hana.... rambut dia lagi sakan dr iman, arissa n xiyad

Ku Tak Sempurna said...

"bila makchaq nak mula basuh berak saya?" tanya baby sara


hikkksss :P

zonaku said...

hehehehe...... ko nk temberang ye?????

aku selalu la basuh......... kul 10-11 pagi seround, ptg seround dua ikut suka hati......

syah shah said...

lebatnya rambut diaa... meh sikit akak syah ndak... hahahahah :P :P

zonaku said...

akak????????????????????*muntah pelangi*

K2r~90 said...

tunggu kak ku lahirkan 1's baby .. ku y berdebar2

Mr PenyuBiru said...

lebat nyer rambut. baru lepas cukur,lepas tu lebat lagi. syok syok.. anak aku bertahun baru lebat rambut.

zonaku said...

K2r~90:
itu biasa. esp kalau cucu pertama dalam keluarga

penyu:
dia cukur lepas seminggu lahir kot. then sekarang dah memang penuh dah. baru umur 2 bulan. jenis rambut kasar ni, x cam kami adik beradik

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Teringat cucu2 atuk di perantauan

Pocket said...

uuu tomeinya!!

@xiiinam said...

Comel...

zonaku said...

Dato LF:
kalau ada y balik mesti meriah di rumah kannnnn



pocket & ckLah:
mmg la comel.... cam mak menakan dia

al-lavendari said...

teringin nak botakkan kepala ..

terima kasih kerana sudi follow.

Followers