About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, February 18, 2011

Kisah Cuti 4 Hari = Part 4


Hari Keempat : Ahad, 6 Feb 2011.

walau tdo lewat, aku bangun x der la awal sangat.
sunyi sebab itu dua budak x ada,
n aku stil x buat apa2 plan untuk ari ni

rest manjang... tambah lemak!


sis2 sekeluarga sampai almost senja. sebab diorang singgah rmh tok mami dulu.

kembali meriah la malam itu

tp x kira la aku letih ker, overly rested ker.....
.



.




.



aku still susah mau lelap malam

**salah satu nikmat hidup yang makin hilang dari aku ..moga2 blh dapat aku kecapi semula **

abis kisah cuti 4 hari aku... sekian!

6 comments:

Masy said...

mcm byk kisah tdo je cuti ko kali ni. motipp sgt ok hehehe

Ku Tak Sempurna said...

sgt terbalik dr kisah aku

.
.

errr.. aku plak, kat mana2 je bole 'hanyut' .. tu yg smpi ke london tu

ahahaha

k.e.r.i. said...

insomnia kah?
aku pun susah nak tidur.

zonaku said...

masy:
hahahahaaaa..... memalam la x blh tdo......

siang dah lama x tido

zonaku said...

kts:
nikmatilah kenikmatan tido itu...

aku pun asalnya sgt mudah tido. kul 12 mesti dah leh lelap. cam off kan suis lampu jer dulu...


sekarang...... haihhhhhhhh!

zonaku said...

keri:
maybe

Followers