About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, October 12, 2010

Blame it on hormone

haihhh..
topik panas.............

kan telah aku katakan... pendapat aku tentang perkahwinan Dr SMS adalah sekadar pendapat aku.. x perlu la dipertikaikan..... kita x tahu apa yang pasangan itu rasa...... my point of view is solely mine........

juga..
tarikh yang bakal menjelma tiba membuatkan semua pening kepala... kegusaran melanda jiwa. bagi aku ditambah lagi dengan kusut jiwa dalam fasa perubahan... memang kacau.

ada yang sibuk menyiapkan diri ke sana ke mari.. aku pula masih belum menerima sebarang lamaran... temujanji yang ditawarkan telah aku tolak sebaiknya.. sebab aku tidak mahu.! usah la nak bising2... sampai ke tahap aku jelak, pasti ada yang disembur sepanas tabasco campur wasabi bercili api... mahu??????????

aku diam bermakna aku x sudi bercerita.... kalau mahu bercerita kisah kamu.. silakan.. jangan segan2.. dan bila mohon pendapat orang.. sila dengar dan pertimbangkan........... usah la bila diberi pendapat, sesuka hati mahu kutuk... ada jugak nk kene ni karang..........


aku hanya mahu buat sebanyak mungkin, sambil mencari peluang.... balik & berkurung macam semalam... keletihan emosi belum berkurangan... laut di sekeliling pun kali ini tidak mampu menenangkan jiwa resah ini....

baik... anggap ini dugaan atas khilaf aku di masa lampau.... redha.......



Salam takziah buat sahabat baik sekeluarga atas pemergian ayahanda mertua semalam ... Al-Fatihah
Juga tarikh 12 Oct ni........ dua belas tahun yang lalu, ayahanda tersayang aku pergi mengadap Ilahi setelah 10 bulan strok... Al-Fatihah buat Allahyarham Ramli B Mat Esa...

14 comments:

Masy said...

ko kene renung ABC fradoo kali ni utk ketenangan jiwa. percayalah. krn aku pon blom tenung2 lg ABC fradoo. huhuh

citahrudin said...

....

komen kak sama nama x buleh blahh..hahaha

zonaku said...

masy:
hheheheee....

citah:
dia tu memang...

HEMY said...

apsal tulisan kecik sangat nih..biru muda lak tu..demmm

zonaku said...

ujian........................

ckLah@xiiinam said...

Hmmm..tak dapek makcik membacanya...cermin mata makcik entah di mana...

Linglung said...

terkenyih-kenyih mata gua baca siak!! ni cerita angkasawan nak pergi bersanding kat bulan kan?

zonaku said...

ckLah:
x per la..... mende x penting pun.....



linglung:
hehehee..... kisah biasa2 jer.... x libat hal orang la

ber_u_wang said...

adeh..uncle dah la rabun.. tulisan comel je..paksa copy dan paste kat word baru boleh baca..


al fatiha bagi yg telah pergi..kita bakal menyusul jua

zonaku said...

ber_u_wang:
mati itu pasti.....

Mr PenyuBiru said...

banyakkan bersabar..

alfatihah tuk arwah ayah ko....

zonaku said...

encikPenyu:
terima kasih

Erina Asmawani said...

sabar ye kak..even tak tau ape yg akak tgh fikirkan..

Alfatihah~ Moga rohnya ditempatkan dikalangan orang beriman dan moga roh ayah akak sentiasa tenang diasan..

zonaku said...

erina:
tq...

Followers