About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, September 24, 2010

K.A.N.G.E.N band

sambil bekerja, menjelajah FB (hehehehhe... heppppp... jgn komen bab ini yer) aku menyelusuri jejak jejak memori
.
.
.
foto itu membuatkan aku terfikir, andai dapat kuundurkan masa... mungkinkah berbeza apa yang dihadapi kini?
.
.
.
andai masa berputar pastikah dia masih memendam rasa yang akhirnya memisahkan?
.
.
.
andai kembali ke masa lampau, bagaimana agaknya???
.
.
.
.
.
.
melayan jiwa..... talian itu dihubungkan.... kulepas rindu yang terbuku di hati
tema halwa telinga juga dari jenis yang menginsafkan
.
.
.
.
.
rapuh juga rupanya aku ini..........
.
.
.
.
.
tapi aku masih wanita kental!
.
.
pengalaman ini mendewasakan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
::apa aku repek ni?::

lama x menonton wayang... partner wayangku si masy jauh di shah alam... huhuhuhuhuuhhuuuuuuuuuuuu

20 comments:

Mr PenyuBiru said...

tu la,aku baru nak tanya..apa yg ko merepek ni.hehe

zonaku said...

aku sendiri pun x tau..




ni leceh time jiwa kacau ni

julietchun said...

jiwa kacau takpe, jgn otak turut sama kacau :P

PnConfused said...

daripada tadi aku duk baca xpaham2... hohohohohoho.. last aku komen laaaaa...


komen aku adalah, aku no komen.. :P

zonaku said...

juliet:
hehehhee.....

pulut kacau best!

zonaku said...

pnKompius:
okies!

Yunus Badawi said...

aku nak komen brutal takut ko terasa. Tapi dah Penyu, juliet dan PnConfused semua tak faham apa yg ko tulis tu, betullah jiwa ko tengah kacau ni.

zonaku said...

hehhehehee.....



mmg la.......

errrr.. nak mee rebus!

ckLah@xiiinam said...

Sedang kangen ya mbak?

ber_u_wang said...

erk apa kes ni?

Erina Asmawani said...

jum kak gi tgk wayang sesama. hilangkan segala kekacauan di jiwa mu ;)

zonaku said...

ckLah:
iyer..............

zonaku said...

ber_u_wang:
kes bengong!

zonaku said...

erina:
andainya daku di selangor, pasti sudah ku roger ko n kak masy ko melayan mereng aku ni.....




hehhehehheehhehehheeeeeee....

en_me said...

insaf kannns..

zonaku said...

en_me:
hhhmmmmmmmmmmmmm

Masy said...

balik sini cepat aku kata!

Linglung said...

apa kaitan Kangen band dgn entri ni..haha..

zonaku said...

masy:
hehehehheee....

itu kalau ikut hati...... tp manusia dianugerahkan akal....

zonaku said...

linglung:
x der kaitan

Followers