About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, July 3, 2010

Shahrul Faris





si buah hati kasik pening sekeluarga

aku rindu dia... huhuhuhuhu


masa aku kat kg, kena la ngasuh kan.... tp ini budak suka wat x heran kat aku...

satu hari, aku tgh ngan lappy, dia msk bilik mak aku, kaco tul... tp sebab mak aku xder, mmg la dia ngendeng jer aku.... ada few pics kami amik then aku buka pic kami holiday d sarawak ari tu. ada satu pic acu dia ngan flight kami. suka tul dia ngan pic tu.. 'ubang... ubang.... ubang..' itu la dia ulang2. apa la ubang tu....


rupanya kapal terbang. farah sebut elen. dia kasik ubang... pengsan aku nk paham bahasa dia


asik la nk tekan2 nk tgk pic tu... last2 aku download pic flight byk2. buat satu folder. ptg tu dia tgk aku kat lappy lagi, dia dtg nk mintak ubang lagi... aku bukak folder, buat slide show, soh dia dok dendiam kasik dia tgk. buleh pulakkkkk dia duduk diam2 sambil ulang2... 'ubang.. ubang.. kan.. kan...' tarik tgn aku soh aku tekan bila pic tu lambat tukar. dia x tekan kalau aku ada.. kalau aku tinggal, dia tekan gak la sdr....


bila dia msk jer bilik nmpk lappy, dia akan bising soh bukak nk tgk ubang dia. ms aku kelam kabut nk blk pun, dia blh la alih semua barang kat katil tu ke tepi sambil sebut 'ubang... ubang...' tepuk2 tilam tu soh aku bukak lappy nk tgk. siap bukak zip beg lappy soh aku keluarkan untuk dia tgk.... alahai... comel jer... tok mek soh dia p siap nk jalan br la dia blah...


pasal dia dok alih2 barang aku, akhirnya aku tertinggal kain ela untuk kawan aku. paling sadis, spek aku pun aku tertinggal! hu~

aiyok... rindu itu budak!
pic aku ngan dia n farah masa tu mana tah!

15 comments:

ber_u_wang said...

dah patut kena ada anak sendiri ni..

ha ha ha bila tu agak nya

zonaku said...

happp!!! jgn la tanya..

ni kira cam anak sdr la jugak....

Ku Tak Sempurna said...

tu baru nak tgk ubang

.
.


nanti klu dia tau bole tgk benda lain gak dlm lappy tu, kompem ngendeng je ngan ko

:D

ckLah said...

Ajarlah dia berblog...he..he..




Geram tengok kepala dia. MakLah rasa nak usap-usap je!

zonaku said...

kts:
ada byk pic dia la.... kesian bila kasik dia tgk pic sdr.. dia tepuk dada dia, cam kuat jer aku rsa....


pecah dada tu karang.... meraung aku

ckLah:
dia selalu dibotakkan.... ni pic lama.. rsnya pic terbaru dia rambut pjg dr ni kot

syah shah said...

heheheh klu Imran tingok gambar dalam kompiter, kompom dia akan sebut nama pastu tiru balik gaya dalam gambar tu... Tak kira la gambar sapa pun... hahahahah :P :P

Faris tu tepuk dada sendiri tu nak bitau la tu gambar dia... Heheheheh :D :D

ko pingsan nak paham sebab ko kadang-kadang je dengan diorang... cuba hari-hari kalu, orang lain punya pecah kepala mikir, ko senang je buleh interpret.. ni cakap berdasarkan pengalaman nih... heheheheh :D :D

zonaku said...

haah memang....

acu dia selamaba jer layan dia sembang....... tp tok mek pun fail gak bab sembang ngan dia ni


aku tgu gak kot2 dia nk posing.. tp dia tgk penuh kagum jer.... xder lak meniru bagai....

eddie dewanaga said...

sudah tiba masanya untuk punya anak sendiri...

touya karuma said...

nie tanda-tanda nak jadi Pemandu Kapal Terbang nie

zonaku said...

eddie:
reallly??????

prob terbesar kene la ada calon bapaknya dulu....


kalau tanpa bapa, makin tinggila statistik

touya karuma (TK):
insyaalllah...

doakan yer

en_me said...

chomeyy kanns.. ehehe

zonaku said...

en_me:
mesti laaaaaa.... tgk la mak2 sedara dia....


muahahahhahahaaa

Super Nia Hana said...

yg paling nakal yg wat kita teringat selalu..

Erina Asmawani said...

hahhaa..ubang..comey ok kapal terbang jadik ubang.Adoyaii..tula..kekadang word yg kuar dari budak baru cakap ni mmg pelik2..tapi yg pelik tula yg wat kelaka. tunggu dia dah pandai ckp nanti..mencicit je mulut cam bertih jagung sampai x terlayan.hoho

Hamzah Ian said...

haha.. nice pic eh..

Followers