About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, July 5, 2010

Shahrul Faris lagi..

agaknya sebab sblm ni dia x berapa mau ngan aku, jadinya bila aku blk br ni, n dia mau kat aku
aku sgt happy.
hehehhe...

ari y dia sebuk tgk nk tgk ubang dia tu, aku sebenarnya x mandikan dia pun.....

terukkan.... erina lagi pandai ngasuh dr aku ..

bila mak aku dah blk tgk cucu2 dia x mandi, kena la aku perlian sedas dua.....

sambil2 tok mek sidai baju (tgk, aku kalau kat kg, mmg sgt mcm mem besar... apa pun aku x buat) aku pun ajak la dia mandi.... elok ja bogelkan dia, kena jer siraman air pertama, trs aku kene halau! cessss itu budak! siap tolak2 aku ke tepi sambil panggil tok dia! 'chaq pii........ tok maii....' buleh dia sungguh2 tolak aku ke tepi ..... sgt x puas ati....

pastu, jgn harap la... nk lap ka, nk pakaikan lampin ka, baju ka... semua aku kene rejek! huhuuuhuhuuuu~ kecik ati chaq tau!

dan kembalilah perkataan 'tak mau' kat mulut dia... khas untuk hal berkaitan aku kecuali bab makan, susu n ubang!

hahhahahhahaaa..... aku still x jumpa pic aku ngan dia n farah!

15 comments:

DrSinga said...

balik kampung...makaaaaan je ek?
:)

zonaku said...

haah........

seminggu jer naik sekilo lebih....

huhuhuhuuu...

Masy said...

dulu ade anak buah aku sorg bermati2 takmo kat aku, aku dulik hape kan.. oleh kerana awal2 pujuk takmo, ku rentap je bwk gi mandi HAHAHAHAHAHHA

tp sambil mandi2 tu aku pujuk laa.. sayang2 sket.. dua tiga kali ok je pastu.. heheheheh

Yunus Badawi said...

tergelak aku bila ko cakap ko jadi mem besar bila balik kg. Dah jgn berangan lagi. Pergi tolong ibu ko buat sarapan pagi ni. Kejap lagi aku nak datang hahaha

zonaku said...

masy:
ko mak sedara ganeh.... aku mak sedara penyayang...
dia xmo???

best! x yah susah payah ngasuh!

hehhehehehhehehehehheheeee.......

YB:
bfast aku pun mak aku sediakan... ko nk soh aku sediakan untuk ko???? rasa2 sapa akan sediakan?

muahahahahhahahhaaa....

julietchun said...

chaq suka cubit2 ni sebab tu faris takmau,ekekekeke.

zonaku said...

juliet, mana ada aku cubit2 dia....

cubitanku merbahaya.........

aku usik2 jer.....

mmg aku x cubit, tanggal kulit tu karang, aku jugak susah payah kene bawak g klinik. betul!!!!!

syah shah said...

hahahah kekadang bebudak nih memang DHA terlebih... Bila ada sesuatu dia nak, baru dia rapat, klu dak, toksah nak berangan... Kih kih kih kih :P

PnConfused said...

hehehe... ai laik farissss....

zonaku said...

syah:
cam ko kata sblm ni la.. eh taip.

dia jarang jumpa aku... lgpun sikit2 diorg akan gertak dia guna nama aku...

lagila dia berhati2 ngan aku.. takut kene marah


pnKompius:
heheheheheh.. hang memang! cam la dia layan hang kannn.....

Ku Tak Sempurna said...

untung la klu camtu... boleh rileks

ai laik..

hahaha

zonaku said...

kts:
mmg la.. tp sian la tgk mak..

kalau ko tgk dia jadik cicakboy.. konpem ko x mo ngasuh!

Erina Asmawani said...

heeee..kena pandai pujuk dak x mo mandi ni..anak buah ena si Ammar dulu mmg x suke mandi. Last2 ena beli swimming pool cenonet rege rm10 tu.senang..asik nak mandi je. Hahaha.problem solved ;p

zonaku said...

erina;
dia n farah suka mandi... suka sangat2


cuma x suka aku mandikan.... xmo aku pakaikan baju suar sumer...
kalau ngan tokmek or org lain, ok la... kalau aku. direct rejection!

syah shah said...

hahahaImran pun kalu nak gertak kena guna nama adik aku yang bongsu... sure pontang panting dia lari... muahahahahah :P :P

Followers