About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, July 7, 2010

Shahrul Faris lagi dan lagi...

jumpa juga akhirnya pic faris..... ini pic dia ms aku bercuti..... excited amik pic, soh dia tgk tepat pun dia buat......
y last tu kekaguman dia pd muka sdr....

8 comments:

Ku Tak Sempurna said...

tiba2 aku rasa chaq faris yg paksa faris bergambar ni.. kan kan kan

.
.

hihihi

zonaku said...

dah dia mai carik chaq dia.......




dok atas riba ni tau!

HEMY said...

kalau kena ngan kamera aku mesti lagi memuaahhhh

zonaku said...

itu la.........


dah dia comel.... chaq dia pun lawa kannn....

Masy said...

yg blkg baju luv2 tu ko la tu? heeh siap berantai2 lg budak ni ha hehe

zonaku said...

anggap jer la wallpaper...

AZANI said...

slam zona

ooom chaq ...ooom chaq....itukah yang dimaksudkan dgn chaq?

zonaku said...

mana ada... itu singkatan dr mak chaq...

Followers