About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, May 24, 2010

tersenyum

mereka lihat ku tersenyum gembira bagai tiada duka tapi hatiku........

sambil tengok 'Hairspray' di malam hari jumaat. teringat tarian y aku tarikan zaman di sekolah menengah. skirt polkadot. then skirt apa tah lagi.... semua aku bantai jer... jadi pendebat isu secara paksa rela???? aku buat tapi, hasil yang aku berikan sekadar paksaan jer la

sekarang??? letak aku dibelakang tabir seperti biasa, mmg nikmat
letak aku atas stage???? maaf, itu bukan aku!

meladeni hati yang sedang berduka, aku mampu lagi tersenyum. gugusan mutiara itu biarlah hanya yang perlu sahaja mengetahui. letih sebenarnya melayan rajuk hati.

senyum??? ya......... aku senyum sahaja. tuturan bisa tetap diluah. senyum lagi..... hingga sehelai warkah itu kuhulur.... saat itu, aku akan diam, aku akan berhenti senyum. doa kan aku diberi kekuatan melayang lembaran bisu itu

senyum lagi?

10 comments:

HEMY said...

aku doakan ek..walaupun aku kompius lembaran bisu tu jadah apa..ahahaha

PnConfused said...

lembaran bisu tuh warkah tak bercakap hemy...




hehehehehehe...




all the best to u!

julietchun said...

Kuala Lumpur, senyumanmu
Di pagi ini, sungguh bererti :P

citahrudin said...

aku paling suka ayat meladeni hati tu..

best!!

Yunus Badawi said...

ko nak bagi surat berhenti kerja kan? Sementara ko nak kumpulkan kekuatan ko senyum ajelah utk sembunyikan lara ko.

Aku doakan semoga ko diberi petunjuk jalan yg terbaik buatmu.

I've been there and done that.

syah shah said...

lembaran bisu? surat resign ke?

Apepun, aku tahu ko memang kuat semangat... Kalau tak kuat, ko takkan boleh senyum... Semoga ko terus kuat... Tapi kiranya ingin meminjam bahu, aku sedia membantu... Dengan syarat, sila selet ingos kat baju orang lain dulu... Hihihihihih :P :P

DrSinga said...

Hairspray?? John Travolta jadik mak gemuk..hahaha...sungguh comel...
pssst.. surat bisu apakah ituuu???
:)

zonaku said...

DrSinga:
laaa... mak dia tu john travolta????? ptt la berkenan betul kat mak dia

syah:
aku kuat?????

baik.. akan aku trs kuat..... walau hati rebak di dalam

YB:
tq....

zonaku said...

citah:
iyer?????? tq2

juliet:
senyum seindah suria
yang membawa cahya

zonaku said...

pnKompius:
tq

HEMY:
tq

Followers