About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, February 13, 2010

aku gundah gulana










.
.











.
.








.
13 hari keje tanpa henti, aku letih!!!!!










.
.
.
.
.
.
.







tolong jangan ganggu, aku mau berehat
cuti hanya 3 hari,
hajat pulang ke kampung halaman pun aku matikan
x daya rasanya nak travel

huhuhuhuhuuuuu........... aku rindu kampung halaman!

7 comments:

syah shah said...

Incik Firdaus selalu kena camni la... Dan setiap hari kerja tu dia pulang jam doblas ke atas... sian aku tengok dia...

ok, rehat elok-elok ye? :D :D

xiiinam said...

Errr......tak..tak..tak...

Tak ganggu...



nak keluar baliklah...


:)

zonaku said...

syah:
hehehehe.... dia keje lagi la teruk kan???

ish.. aku ni, rs cam manja sgt la plakk

ckLah:
ehem.. menjenguk bertanya khabar saya alu²kan...... menceriakan lagi tau kalau ada y concern pasal kita


asal jgn hal kerja...

zonaku said...

syah:
hehehehe.... dia keje lagi la teruk kan???

ish.. aku ni, rs cam manja sgt la plakk

ckLah:
ehem.. menjenguk bertanya khabar saya alu²kan...... menceriakan lagi tau kalau ada y concern pasal kita


asal jgn hal kerja...

ymn said...

klu sya ada kt sebelah mayb bleh picit2.. watkan kopi .. renyehkan sup ..
kalAulah...keh keh keh

take a rest

Ah Fatt said...

jom tgk wayang
haha

eddie dewanaga said...

tumpang simpati... have a good rest ahead.

Followers