About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, February 12, 2010

Hati - Hati Ye

Pagi td, kul 8.30 am, bos baru aku call, katanya dia lambat sebab ada kes ragut depan rmh dia

Lokasi ialah perumahan Seksyen 4 Tambahan, Bandar Baru Bangi.

bibik jiran depan rmh dia tgh menyiram pokok bunga bila sebuah kereta MyVi Putih menghampiri, ada 3 orang lelaki, seorang ke dua orang turun dari kereta, pukul n ragut rantai bibik itu.

so, sekitar bangi, hati² yer...

er lupa... bos aku n anak dia selamat, terkejut jer

8 comments:

Masy said...

aiyaakkkkk mujur tak diapa2kan bibik n kuarge bos ko tu huhuhuuuh

saypOOL rafhtello said...

ukm ada guard..

eddie dewanaga said...

malang tak berbau....

zonaku said...

masy:
hehehee... anak bos aku dah dlm keta, enjin dah start, pagar terbuka.. seb bek x kene kidnap

saiful:
ko percaya guard????? penah dgr guard y mencuri n merogol?????

eddie:
abes tu apa y berbau?

Ku Tak Sempurna said...

ciss!!!!!!

.
.

Ku Tak Sempurna said...

dah takleh percaya dgn sesapa lg skrg ni...

naik motor ke.. naik kereta ke... naik basikal pun sama...

issshhhh...

zonaku said...

kts:
tau x per

Ah Fatt said...

bahaya ler peragut sekarang ni

Followers