About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, August 12, 2009


ari ni aku balik keje lambat sebab ada konsultan ditemuramah. kelakar pun ada bila golongan profesional ini berdepan ngan kamera

tapi itu lumrah... dah kepakarannya bukanlah berlakon atau bercakap di hadapan kamera. kalau
nak yang hebat macam tu, cari la Rosyam Noor ker, Dato' Jalal ker.... bukannya konsultan yang kerjanya walau berdepan dengan karenah pelanggan, tapi dunia glamer bukanlah sesuatu yang mereka ambil peduli.

tadi, menonton citer ini di tv.... serasanya apa pergolakan emosi si Melinda tu yer???? menjadi menjadi moderator dua alam. Menyatukan yang terpisah. Memberi kedamaian pada hati lara. Melangsaikan tuntutan hati yang telah pergi.

kuat sungguh aku tengok jiwa dia. tegar, kental, tabah

teringin rasanya aku menjadi moderator seumpama dia, cumanya, aku x sanggup nak menghadapi alam yang satu itu. kalau datang dengan rupa senonoh macam y dia selalu jumpa tu ok la.... tapi maunya yang datang sumer ada rupa cam er.... errr.... ala.. yang ala² citer y aku x mo tengok tu, asyik demam terkejut saja la aku nanti.

di dunia ini andai menjadi moderator, biasanya perlu banyak ladang tebu di pinggir bibir.... hingga membuatkan semua pihak terlupa akan miang tebu itu. sangat x sesuai ngan aku yang lurus bendul nie... luruskah aku?????

jujurlah dalam berbicara
jujurlah dalam setiap perkara
alangkah indah andai semua insan di muka bumi ini jujur
pasti semua ahli politik bunuh diri..
kekekekekekekekekkekkekekekkekeeee

6 comments:

Yunus Badawi said...

Ramai sgt ke org yg tak jujur yg ko telah temui? Ketahuilah masih ramai lagi org jujur di luar sana ngee

julietchun said...

tebu ada miang ke? baru hari ni ku tau.

ku tak sempurna said...

aku tak sanggup jadi macam melinda tu.... tak kiralah senonoh ke tak rupanya... hiiiiii.. gerun aku..
:D

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

cerita apakah itu?? x pnh tgk pun..

Erina Asmawani said...

sejujur2 manusia ialah kanak2..dorang tak pandai menipu..huhu

Monkey D Luffy said...

errr

temuramah ler aku... idam masuk tv ni

Followers