About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, August 13, 2009

..........................



"pohon berdiri tegak meninggi
menjadi pancang gerbang negeri
terkunci oleh hatinya puteri
tidakkan mungkin terbuka lagi"

"haruman tanah kuntuman seroja
Menghilang pergi tiada abadi
pada wajah tiada memuja
mengharapkan kasih tidakkan jadi"

~kredits to ZakiZainol

10 comments:

Zaidon said...

nak jumpa puteri bunian :)

adibah said...

aku terbayang cerita P Ramle..!

INTAN said...

citer baru ke ni?

julietchun said...

Novel ke filem ni?

eddie dewanaga said...

nice one...!

Masy said...

ingatkan lagu td hehe

zonaku said...

zaidon, adibah, intan, juliet, eddie, masy :
ini aku amik dr novel Bisikan Ariasha, karya kawan lama, ZakiZainol.

bukan lagu.... if nak jumpa puteri bunian, aku x dpt tolong...

Yunus Badawi said...

kalau ko dah habis baca novel tu, pas lah kat aku. Bolehlah aku tumpang jiwang mcm ko hehehe

psst - mana alamat emel ko?

HEMY said...

cun gambar...kalau aku ajak kor outing nk tak jadi model wat camtu??ehehehe

zonaku said...

YB, dah abih lama pun.. nak pinjam ker???

hEMY:
sanggup ja aku... cuma x janji secun gambar ni la

Followers