About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, February 6, 2009

Ari tu


ari tu,
seusai mesyuarat, kami penganjur seperti biasa makan² la..
sambil berbincang secara x rasmi bersama bos,
cake cutting for pedoman event, katanya
kedoman pun nak tek pating, jawabku
semua ketawa

ari tu,
dalam mesyuarat,
ada perbincangan x rasmi sebelum agenda,
antaranya,
kenapa x naikkan borang kemalangan?
jawabnya,
sekadar ulasan dari kejadian, untuk betulkan dan elakkan pengulangan,

akibatnya,
kenapa dihantar talian ke sana? x kisahlah walau jam berapa sekalipun, berapa lama sekalipun, cepat tanya mereka, ya atau tidak? cepat! (sikit lagi gagang bakal di angkat dan di tekap ke telinganya, marah benar dia ditegur sebelumnya)

bodoh sekali dia itu,
dalam usia senja, kematangan bukan salah satu elemen dalam dirinya

ari ini,
selesai perkhabaran itu,

ulas y dikhabari itu;
that bitch!


manusia....

7 comments:

Ungku Nor said...

dia bukannya tak matang..dia cuma ego terlebih sudah..ahakss

Chekgu BaniHassim said...

kurang paham...
tp aku layan je bace..

syah shah said...

isk isk isk... dah tetua pon mencarut... tak bek tak bek...

julietchun said...

"Bodohnya dia itu",powernya ayat ;D

theconfused said...

hahahahahahhahaha... malas aku nak komennnnggg

zonaku said...

kakUngku:
begitula kekdahnya kak....

chekguBH:
layannnnnnnnn!

syah:
y mcarut tu muda la.. merujuk pada y tua

juliet:
heheheeee... ya, ayat power bila dah terlalu lelah dgn karenah itu

cikKompius:
xpa...

Yunus Badawi said...

mulut takde insuran ke dia?

Followers