About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, November 21, 2008

Ujian Kesabaran

hehehe....
ari tu....
ada makan² kat cnie...
undangan dah di beri awal²
aku jer y asyik lupa...

aku bz kebelakangan ini tauuuuu!!!
kan sesekali jer aku update kat cnie...


ada la org tu lalu depan aku...
dengan gaya sopannya aku pun tegur ler....
dah nama pun nk ke destinasi yang sama..

skali;
'haa'ah.... makan kat T****k** L**a, **tr** yang kasik permission'

zzzzuuuuuupppppppp......
'cam c***** jer b***** nie....' (kata aku dalam atie....)

nak bahasakan aku.....
fine!
aku dah x nak buat.....
kalau aku buat pun mende jadi bagus...
kalau aku x buat pun ko blum tentu mampos kan!!!!?

yang tetiba nak bahasa kan aku pehal????
ko ingat ko dah cukup bagus???????
ko dah t** nak m****sssss!!!!!, lagi cari pasal ngan aku.... kalau x pueh ati... meh la cakap betul², dok jadi cam c*l*** tu pehal....???? takat kuat bodek tu ko ingat hebat la sangat?

Astaghfirullahalazim.............!

Followers