About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, November 24, 2008

Bunyik²an

adeeeeiii la...

dah seminggu lebeh dah aku perasan...
tetiap ari....
ada satu bunyik kat opis aku nie

seb baik aku tau asal usulnya
kalau x, dah lama aku buka 'Langkah lipat Bumi'

ari nie.. saat nie...
bunyik nie menyebabkan aku sakit telingaaaaa....!
sakit kepala aku pun dah mula bagi salammm... !

ABANG² MAINTENANCE!!!!!

TOLONG la repair bunyik paip kat toilet tu.............!!!!!!!!!!!

12 comments:

theconfused said...

anda pasti dr toilet??? pastiiiiii???
muahahahahah

Aku Bukan Bidadari said...

wah bunyik per tuh ??

eddie dewanaga said...

abang maintenance semua tgh isap okok bawah tangga...

hehehe...

syah shah said...

heheheh... bunyik air menitik ke munyik air lalu dalam paip?? kuat sangat ke bunyiknye??

en_me said...

ammvoiii akak ittewww.. jerit jeritannn yerrr.. ehehe

zonaku said...

TC: amat pasti!

Bukan BIdadari: ala.. bunyik paip air y cam bedengung tu........

edie: mana leh merokok dalam bangunan opis aku nie..... diorg merokok kat luar jer

syah: agak2 ko nak dapat migrain lagi.. meh la dengar...

me: cuba dengar dl..... baru tau rasanya camana..

julietchun said...

Jgn biarkan idup anda di selubungi misteri.......

zonaku said...

hehehehe...
aku tau.. korang sumer x sabar2 tgu n3 aku coz nk komen kan?????



kekekeekkekekeekkeekkekekekekekeeke

Ungku Nor said...

hehehe..poyo..;p

Hasnul Efendi Md Yusof (ANUL) said...

bunyi paip??camne bunyi dia??tap tap tap???ahahaha.psg headphone dgr lagu sami yusuf..yeaahhhh

Mr PenyuBiru said...

bunyi deruan air selepas flush ke? meja ko kat ngan toilet ke? hehe

ad3ck said...

ABANG² MAINTENANCE: no money no talk!

ahahaha

Followers