About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, November 20, 2008

ZonAku

'Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point.... '

well,
nak gelakkan aku or kata aku poyo...
silakan....
aku berada dalam zon aku y tersendiri...

sedangkan artis pun boleh letak nama sendiri jadi tajuk album...
aku jua manusia...boleh juga kalau nak letak...

BTW,
penah dengar personal bubble ??? kat sini ada, sini pun ada,
personal bubble aku sangat kecik...
dan aku x hargai org yang sesuka ati meredah bubble aku
serius aku x gemar

tapi,
kadangkala...
bubble aku sangat besar....
bahkan terlalu luas..
sampaikan aku boleh saja bercerita dengan strangers

malangnya...
kebelakangan ini...
dan mungkin di masa² tedekat ini...
bubble aku amat kecik
terlalu sempit

sepatutnya 1-1.5 kaki jaraknya
tapi serasa sekarang,
bubble aku is figure fitted.

maaf kalau aku berkasar
aku x minta difahami
cuma anggap saja aku x wujud

aku lebih damai sendiri!

Followers