About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, August 11, 2008

Hujung Minggu Yang Lalu


hehehee.. panjang tajuk tu... saja jer.. kasik gempak sket..
kadang2 dl idup kita perlukan sesuatu utk memeriahkan suasana.... sekadar menutup kedukaan y ada supaya x ketara...
yer... dalam kekalutan... ada jua y nak cabar tahap kemarahan dan ketensenan aku...
dalam pada tu gak... terlepas la apa y aku biasa kawal... moga x ada y perasan.. sebab tu la... aku trs berambus jer.... tanpa pamitan...
then nak legakan ati.. aku ke sana....
ada jua lagi y ingin mencabar.... xpa la... dah kita idup dgn manusia..

aku selesaikan apa y patut disana.... seorang diri.. ada kalanya.. berseorangan tu bagus.. mampu meleraikan kesesakan di dada dan di jiwa...

sambil melayan jiwa.. aku nyaris berlepas ke satu daerah y jarang aku jejaki.... untung Allah kekang kemampuan aku y satu tu... kalau x... aku akan trs buat ikut rasa hati...


Alhamdulillah.. syukur....
then.. ada lagi y mencabar.... dan seperti selalu semenjak kebelakangan nie... aku tido awal....

esoknya..

aku berharap cerah dan ceria.... masih ada rupanya dugaan.... aku harungi dengan ketabahan..

sesekali..

rasa cam orang y x berperasaan jer aku nie.... semua aku redahi... nantilah.... akan aku rawat luka ini sendiri...

No comments:

Followers