About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, August 9, 2008

B.e.N.G.a.N.g..

aku dilarang... n aku nak langgar larangan itu... bodoh, bangang, bahalol, bingai, lembap,ttttuuuutttt...
dah la wat keje lembab.. menyusahkan aku...
dah la mnyusahkan aku.. menyebabkan aku dimaki hamun,.... esp oleh diri sdr....
n lastly.. ada org tu kata.. jgn la marah.. kasik org takut jer...
yer.. mmg aku marah.. n bila aku marah2.. org mmg akan takut ngan aku.. y x takut setakat nie... hhhhmmm... sapa...???? ada gak la.. diorg akan wat bodo jer...
n ari nie.. aku mmg marah... tp kemarahan aku terpendam... n.. ni EnD lak cari pasal... blh wat lawak...
tp bukan masa aku tgh bengang camnie.. aku mmg tgh marah sangat2 nie.....
aku nk balik mandi sebelum ada org kene maki depan muka....

No comments:

Followers