About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, August 14, 2008

SebeLum DAN SeSudaH






dulu....


sekarang....


baru-baru nie...
ada letupan... naik takut gak aku dengar.. n CikL y dapat cari punca letupan tu...
ye la.. dah dia dok melonggoh kat atas meja aku....
heheheeee..
n masa tu gak aku teringat... mana kawan aku y patut ada kat bilik letupan tu...

pastu rilek ja dia jalan depan aku... kasik org riso tu la...
bkn apa.. kalu apa2 jadik kat dia... kan ker susah sumer y ada kat c2 kene bg keterangan... n aku mmg x suka bg keterangan...


sekarang...
dah dipasang ngan y baru...
cumanya...
lum ada konklusi naper letupan nie blaku....

macam2 spekulasi ada....
toke y pasang bende tu pun konpius.. apa susah.... dah Allah tentukan hal tu blaku.... dah x jumpa ngan akal... terima jer ngan tawakkal....


Sebelum nie gak...
aku senorok jer jalan2... jauh perjalanan.. kadangkala melegakan perasaan...
sempat melayan jiwa luka... sempat gak layan jiwang...

sepanjang perjalanan.. hanya 4 lampu isyarat y aku kene patuhi....
balik pulak tinggal 3 jer......
sempat gak hirup udara segar setiap pagi...


Sesudahnya pulakkkk....
aku kene tempuhi 11 lampu isyarat... mostly aku akan sampai masa tengah y merahnya menyala...
tiada udara nyaman..... namun 10 minit dah tiba....
masa balik cuma tinggal 2...
tapi...

Allah aturkan sesuatu ada hikmahnya...
aku redha.....

2 comments:

theconfused said...

melongoh atas meja?? huhuhuh.. buruk tul klaku..

zonaku said...

klaku dia mmg huduh... n my table mmg fav spot tuk org lepak... maybe i cun kot...

Followers