About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, February 21, 2013

this baby demam

sara...
bila demam.. ngengada sket
nak berdukung saja.. di saat aku ada di rumah camni, aku mmg kena reject je la, dia ngendeng mak saja...

ini pic masa demam sikit2 saja...
sayang bebear...

abaikan mak sedara empuk tu ye

semalam demam dia agak kuat gak la... tghari, balik dr klinik, mami masukkan ubat montot.. then kasik dia tido jap. kejap sgt lelapnya.... bangun je, trs kebah.. peluh basah lencun baju dia...

biar dia main2 jap, aku tepuk2 kasi tido atas sofa dalam kul 3 lebih... then aku alihkan ke dalam buai. lena sakan dia sampai kul 6 lebih kot.
ms dia tdo kat buai tu, aku check temp, dalam 37.2c, then bila dia bangun dah naik sket...

bawak dia jenjalan jap ke rumah tok tam dia...sambil selit bunga melur kat telinga.
anak cousin aku berniaga kuih kat depan rmh, nampak je cousin aku, trs x mo berdiri dah... asyem2 tu la aku dokong sambil borak ngan cousin aku tepi jalan... lama gak kami borak.

then balik bila diorg tutup gerai. sara mmg x mo jalan dah, berdukung saja sampai dlm rmh. lepas mandi semua, mami datang amik.

tatau lagi sihat ke tak dia arini.... demam lagi kalu... mmg x mo mkn lagi la.. susu pun jenuh pujuk. ubat jgn cerita la kan.... kena cekik.. hehehehe....

sara... sara... demam nak bercakap ka nk tambah gigi ni ha uyat....

6 comments:

Yunus Badawi said...

demam nak meningkat akallah tu

zonaku said...

iyala tu.... ni tido x jerap...

berenti hayun buai je... jaga.....cam tumbuh gigi...

Nastyna said...

memerap kan orang panggil,yer la badan lemah nak manja2, kita pun still nak ngada2 jugak time sakit hihi. get well soon sayang.

zonaku said...

haah.. memerap tahap max ni...

nak jalan2 amik angin, tapi berdukung... nak duduk atas buai pun dia x mo...

izman said...

tumbuh gigipun akan demam jugak.

salam ziarah

zonaku said...

iya... budak2... mcm2 la...

Followers