About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, September 21, 2012

it's friday!

Penghulu hari....
Seminggu ni, aku bgn pagi lambat. Alarm bunyik pun x dgr. Letihnya tahap gaban.
Dengan cikPuuteri buat hal masa ke seberang hari tu. Jem, x leh speed. Seb bek ada dua lagi keta ngan aku masa tu. Jadinya, park keta kat kedai minyak, tumpang kete diorg je.

Ntah ler apa nama binatang ni....
Hari selasa, sis4 cuti, jadi dia tlg bawa keta ke woksyop. Tukar break pad, 100+. Then rabu, sis3 nk g klinik, so, dia nk guna keta aku, lepas dia hantar aku ke klinik, eh, opis, keta buat hal lagi. Seb baik dia nk sampai klinik dah. Bro2 tlg setelkan, hantar g woksyop. Smlm, sis4 ke woksyop tu, diorg kata pasal valve mende tah x buang angin ngan betul, so, tu yang berbau hangit n berasap n seangkatan dengannya... haih..... bye2 poket tebal....

Bgn ja pagi ni, pun sama, dah la aku mimpi pergi jalan2, berholiday ngan Masy, Bella n Jard. Siap kat epot dok rearrang lagej. Dari beg Masy, ke beg aku, siap yang baju basah2 pun ada, x letak dlm plastik pun. Swimming suit semua x keringkan dulu, main packing ja. Hebat betul beg tu, x dernya tiris mende... hahahhaaa..... Aku, Masy n Jard tgh setelkan beg, Bella dah kat balai berlepas, standby tolong dengar announcement, kot la jadik cam nk p Bali aritu. Tetengah sibuk tu, si Ac**t, kawan lama aku di universiti dulu datang tanya apa tah, selamba Masy halau dia.

Then, Pn C n Pn M pun ada. Pn C cam biasa, senyum sokmo ja kat table, Pn M gelak dok bersembang mende tah ngan cashier kat kaunter.

Jaga saja, trs mandi, tapi aku tetap tersenyum, ingatkan mimpi tu. Ke mana la destinasi cuti tu ye, siap swimsuit basah dlm beg.

Hal cikPuteri semua adik beradik aku uruskan, aku kat opis, keje bertimbun, stres ngan perangai opismate, meeting la, staff baru dok tanya itu ini la.. Adeii... nk srh diorg refer org lain, semua dah tahap nyampah. Sabar2..... Balik pun x sempat jumpa sunset. Alahai cikPuteri, esok kita jumpa ya........ aku setel hal ko, sebelum buat keja opis di hujung minggu yang secara x langsungnya, bersedekah pada kampeni.

No comments:

Followers