About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, October 31, 2011

November Rain...



esok dah masuk November. 4 hari di awal November merupakan hari2 terakhir....

antara benda yang aku look forward November 2011 ni, lepas hari terakhir aku :


1: kenduri raya haji kedua
2: kehadiran ahli baru

3: mula projek terbaru aku (harap semangat kental, x separuh jalan)
4: meeting & kenduri di Kedah
5: world walking day/penang bridge run

6: few movies ; Hidden (lakonan erra n elain.. motif????), in Time (lakonan amanda seyfield.... sexy lady) and breaking dawn.... hehehe... yang ini, mmg kena tgk. tapi plan ke KL masih kabur..... hu~


aku harap sangat dapat tengok bersama memuah..................



miss u guys!

6 comments:

Masy said...

meh turun meh turun!!! rindu jugek!

In Time tu best! gi la tgk hehe

aza ni said...

zona ...

talipon kan ada mms...boleh buat direct video conferencing

julietchun said...

ada saudara terdekat kawin ke?

zonaku said...

masy:
eh????? nk g tgk.. xder geng ni ha..........

azani:
heheheheee.. mms? x yah. tetiap ari berinteraksi d alam mays... tapi mana sama


juliet:
bukan

ckLah @xiiinam said...

Selamat meyambut hari-hari di November itu....


Selamat hari raya haji...(ucap awal)

Syah Shah said...

muka aku tadek di situ... sedey~ Huhu~




:P :P

Followers