About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday : Once Upon A Time

Brinchang : 3 Peaks Expedition

14 comments:

Masy said...

ada ke ko dlm ni?

zonaku said...

ye.. ada...............

Masy said...

yg pakai suar biru cair tu ehhh...

zonaku said...

hehehe.......

syah shah said...

tawon bila neh? ko kata ko takda beza sangat dulu dan sekarang... macam sama jaa kes dengan aku... hahahahah :P :P

zonaku said...

kalau tgk muka, mmg sama.....



cumanya per'kembang'an yang ketara la.... lagipun pic ni mn nmpk muka aku sgt.

@xiiinam said...

Siapa yang berkain batik tu?

Kak Long Mawar Merah said...

Rasa sejuk betul ni.
Yang mana satu dirimu di antara yang itu dan ini?

syah shah said...

kalo aku cakap tetiba lupa muka ko, ko marah tak? hahahahahahah :P :P

tu makna dia suruh ko turun shah alam secepat mongkin sebelum aku lupa terus camna ropa ko... hahahahahahahahahahahah :P :P :P :P

zonaku said...

ckLah:
y berkain batik tu kawan le....... kami mmg akan berkain batik di puncak. yang lain baru balik dr menara, masih berseluar track

zonaku said...

kak long:
mmg sejuk masa ni..... pagi di puncak selepas hujan lebat semalaman. mmg minyak beku masa ni.... makan megi pun dalam periuk atas api.....

zonaku said...

syah:
ko khianat!
tengok je pic aku kat memuah.... mmg byk.....

syah shah said...

hahahaha tak sama tengok gambo ngan tengok real... :D

zonaku said...

mmg x sama, tapi tetap lawa................



kan?






::okeh, sila muhtah kaler pelangi::

Followers