About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, May 3, 2011

3 May

hari ni ulang tahun mak ke-64


:: mak bersama anak, anak buah, cucu saudara masa kenduri di Nilai, Mac 2011 ::



semoga mak sentiasa Allah kurniakan kesihatan yang baik
sentiasa berbahagia, panjang umur dan dimurahkan rezeki

:: mak & cicit saudara ::

juga moga aku n adik beradik aku mampu jadi anak y soleh & solehah untuk mak
dan juga,
moga kami mampu sentiasa bahagiakan mak dan mencuba sehabis daya kami menunaikan apa jua permintaan dan keinginan mak

:: mak masa new year di The Carnivall ::


dan doa aku lagi,
aku tidak menjadi anak derhaka secara sedar atau tanpa sengaja menggores hati mak.

Salam ulang tahun mak!

entri lama ulangtahun mak di sini, sini, dan sini

:: mak x berapa sihat hari ahad lepas, dah ke klinik n semalam mak macam nk demam, pagi ni pun sama ::

13 comments:

PnConfused said...

happy birthday makcik!!!

kem salam kat makcik, assalamualaikum....



tuh mcik dah sihatka???

zonaku said...

pg tadi still cam nk demam...

julietchun said...

sila mintak hadiah yg best2 dari anak makcik :P

moga makcik cepat sihat ye.

Mr PenyuBiru said...

hepi besday tuk mak ko. moga murah rezeki, panjang umur dan dikurniakan kesihatan yg baik.

makcik, kalu nak adiah besday, mintak ngan anak makcik yer. request yg best-best skit makcik.hehe

zonaku said...

juliet & penyuk:

terima kasih atas doa n ucapan.....

adiah yer... mak aku x kesahkan tu semua...

Linglung said...

steady la makcik! dirgahayu!

zonaku said...

linglung:
alhamdulillah, so far mak aku mmg steady

AZANI said...

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan ibu zonaku
Allah selamatkankamu

HEMY said...

tak sama pn ngn muka kau..kau kompem ke ko anak dia..wahahaha..aku memang kijammmmm

zonaku said...

azani:
thanks, bagi pihak mak saya!

zonaku said...

HEMY:
aku yakin! sebab mak aku kata aku anak dia!

heheheeeee.....

syah shah said...

mak yu nampak muda~ Hehe :D

zonaku said...

mak ai mmg muda.. di hati

Followers