About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, January 7, 2011

seminggu di tahun baru

baru seminggu kan 2011 menjelma...
dah macam2 jadik dalam hidup aku
lebih banyak kisah duka berbanding suka

















akan beginikah momentum aku sepanjang tahun?????
wallahualam~

12 comments:

syah shah said...

tak semestinya cemitu... doa le banyak-banyak... :D :D

ymn said...

tu intro jer .

lepas nie byk yg manis manis dtg ..:)

PnConfused said...

hidup mcm es kacang, kena kacang keras, kena lengkong lembut, kena ais sejuk, kena sirap manis...


chill bebeh

syah shah said...

eh, boleh tak aku nak like stetmen puan kompius tu seploh kali... hahahahhahah :P :P

zonaku said...

syah:
baekkk....

ymn:
insyaallah

zonaku said...

pnKompius:
kacang best
lengkong buang tepi
ais sejuk gigi
sirap nukmat!

yummy! jom mkn es kacang!

zonaku said...

syah:
sila lah....
aku dok teringat es kacang makcik kat stesen bas kangar.......

ngan nasik ganja!

rindu la plak!

syah shah said...

button like kat stetment puan kompius tu aku jenuh carik, tak jumpa... hahahahah :P :P

zonaku said...

ko taip 'like' banyak² kali sebanyak seploh kali...


muahhahahhahahaaaa

Ku Tak Sempurna said...

kita serupaaaaa.. kita serupaaaaa


.
.

hukhukhuk

julietchun said...

hidup tak selalunya indah kan :P

AZANI said...

salam zona....
excuse me girls
ini pakcik nak masuk....

teringat masa zaman bebudak dulu....tengok cerita tamil....
hero kalah dulu....

Followers