About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, December 21, 2010

Lupa

x sukanya bila terLUPA bawak henpon.

haih.. y ada kat aku sekarang cuma phone y ada simcard maxis y dah mati baterinya

tapi, satu saja y aku sangat rasa lega...

x rasa bersalah orang x dapat call aku sebab sekarang phone aku tu mmg sangat jarang berbunyi..

best!

22 comments:

julietchun said...

tapi tiba2 hari ni dia berbunyi, mcm mana? :P

PnConfused said...

aku xrasa bersalahpon kalu...

fon bunyi, 2-3 kali...


n aku slamber jer sambung tido...


wat2 xdengar... hahahahahah

marinahunny said...

kadang2 teknologi ni menyerabutkan..

salam kenal ye ;)

syah shah said...

memang serba tak kena kalu tetinggal henpon, lagi-lagi kalu pegi jenjalan dan berjanji dengan orang nak jumpa... kalo setakat pegi opis aku tak rasa ralat sangat, sebab tengahari buleh balik pegi amek... Mueheheheheh :P :P

Ku Tak Sempurna said...

makan kismis elok utk ingatan

hahahaha

:P

HEMY said...

kalau kuda tu mati...ko la bersalah

ber_u_wang said...

wah jimat duit cam ni

Masy said...

kuda????

ckLah@xiiinam said...

Malam ni nak telefon zonaku.




3:53 pagi tau!

zonaku said...

juliet:
samoai dah tgh mlm ni ha.. xder pun orang tepon

zonaku said...

pnKompius:
skrg blh la...... cer dolu2...... menggagau~~

zonaku said...

marinahunny:
selamat datang... singgah lagi yer....


nk buat camana..... ia keperluan bukan lagi kemewahan

zonaku said...

syah:
kalau berjanji mmg la x blh tinggal phone... kang sesat kang.....haaaa.. susah mahu kembali ke pangkal jalan


mls la mo balik.... aku biasa akan kasik alternatif lain untuk dihubungi....

zonaku said...

kts:
sila lah poskan sedozen..... pasti aku x lupa....



jgn lupa ya... sedozen

zonaku said...

HEMY:
?????????? KUDA?????????????

zonaku said...

ber_u_wang:
tang mana jimatnya???????

zonaku said...

masy:
itula.... tetiba

zonaku said...

ckLah:
iyer???? baik, saya tunggu!

me3n said...

haku pun nak wat tertinggal gak la ;p.

zonaku said...

me3n:
jgn sengaja buat² tertinggal... kang jadi apa² y penting, nyesal!

arianna adrizal said...

zona,
aku mimpi ko la.. hahaha..

zonaku said...

anne:
ko mimpi aku???? mimpi apanya????


sampai cenggitu skali ko rindu aku yer.....muahahahahaaa

Followers