About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, November 6, 2010

update cikPuteri

so, semalam aku n bro3 ke bengkel lagi.. sampai jer diorg tgh adjust break pump... so, disebabkan ada anjing (2 ekor, mak n anak) n nampak dia sangat berminat ngan aku, trs aku masuk ke pejabat diorg. x koser aku nk lari2 jejauh.. lagipun panas, kkat dlm tu ada aircond.

then dah siap aku soh diorg haalu anjing diorg dulu br aku keluar... hehehee...

then semua check dah ok.. jam 5.25 petang, 5 november 2010, akhirnya cikputeri dah sehat.. alhamdulillah. aku balik ngan keta mak, bro 3 g test drive n cuci cikPuteri.

noticable:
stereng nmpak sangat lusuh <--- nk kene tukar ni
rim cover (satu patah, satu ilang ms bro3 test) <--- kene g bl baru


dan aku sampai saat ak taip n3 ni, lum drive dia....

21 comments:

PnConfused said...

tu la... suh beli baru teruih takmo... muahahahhahaha...



awat aku rs len xto.. hg renovate umah hg nih ka??

eddie dewanaga said...

besi pukal tu survived???

i'm shocked....!!!!
hehehe...

zonaku said...

pnKompius:
sj tau......... tgh dok godek2 la tukar rmh ni... sbb aku xmo tukaq keta

zonaku said...

eddie:
apadia?????? x leh bc lak komen tu

Ku Tak Sempurna said...

blum drive lagi??

merajuk ngan cikputeri ka??

gadisBunga said...

amik feel dulu baru nak drive ya?

ber_u_wang said...

lepas ni panjang langkah semula la erk..

zonaku said...

kts:
agak jugak la

zonaku said...

gadisBunga:
entahla...........

zonaku said...

ber_u_wang:
insyaallah......

arianna adrizal said...

ooo belum peluk cium lg la ni. hehe

Masy said...

ooooooooo blom bawak lg laa ni huhuhu

syah shah said...

sampai ke arini masih lom bawak ke? kata nak pi tengok iman? heheheheh :D :D

Frodo Baggins said...

cik puteri pun nak rehat jugerk.
tiba2 ada hanjeng.. hahahhaha

zonaku said...

anne n masy:
bawak dah ari ahad

zonaku said...

syah:
lum p jumpa iman lagi ni......

zonaku said...

Frodo Baggins:
itu laaaaaa..................

semak lagi menakutkan saja tau...

Erina Asmawani said...

hahaha..akak mmg penakut ngan anjing kan..

g bawak cik puteri exercise ;)

zonaku said...

erina:
sangat2 okeh!

dah bawak dah g keje tetiap ari

k.e.r.i. said...

bila agaknya dapat naik cikPuteri lagi?

*herm*

zonaku said...

keri:
insyaallah bulan jun 2011

Followers