About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, November 18, 2010

k/e/l/i/r/u

macam2 rasa.

bahagia.
rimas.
best.
cemburu.
celaru.
buntu.
gembira.
bangga.

bersatu rasa dalam jiwa.......

18 comments:

ckLah@xiiinam said...

Masukkan 'brutal' sekali....


:D

Esok Hari Jumaat.

zonaku said...

naper brutal?????

julietchun said...

jgn meletup sudaaaaa :D

Masy said...

bersatu rasa dalam jiwa..

Durja Ningsun..

PnConfused said...

awat??


pasepa??

kataku kepochi mak enon slps kena berjaga dan memangku bdk kecik itu hampir 10jam smlm.....

syah shah said...

perasaan tu suma ditujukan pada sapakah??

Mr PenyuBiru said...

aku rasa dah tiba masanya ko tukar nama cikkompius sebab cikkompius yg dulu dah tukar jadi pnkompius. hehe..

p/s : w/pun tukar layout tapi ko still tampal banner top komentator tu kan. thanks. :D

zonaku said...

juliet:
insyaallah x...




kot!

zonaku said...

masy:
itu kan citer antu kat tv........ mana masuk list aku

zonaku said...

pnKompius:
aiyokkkk... x kebas pinggang ka???? dia minta cerita seribu satu malam ka?

zonaku said...

syah:
diri sendiri ja y merasa.........

zonaku said...

encikPenyu:
x mo...... aku nk maintain zon aku sendiri....



itu jer accomplishment aku... hehehehe...x der rasa nk kasik adiah kat aku ker?

k.e.r.i. said...

dengar lagu Ajai dan Nurul.
mesti makin keliru.

zonaku said...

heheheheheeee.....

ber_u_wang said...

macam nasik campuk lak..banyak betul rasa

zonaku said...

ber_u_wang:
lebih kurang la ni......

DrSinga said...

nyanyi sikit lagu keliru ajai/nurul boleh??

zonaku said...

sy nyanyi???? doc buat kelakar yer?????

Followers