About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, October 31, 2010

Mencari Mimpi - Azlina Aziz




Sepanjang perjalanan * Meniti kehidupan * Kucari mimpi-mimpi * Tak

pernah kutemui*

Umpama pengembara * Kuhadapi segalanya * Walau sering terkecewa * Sekali ku melangkah *

Aku kan terus melangkah * Biarpun kusedari * Ku meniti pelangi * Kerana keindahan

Warnanya mempesona * Kelabu pandangan mata...

Lingkungan warna-warna indah * Biar seketika * Pelangi di langit yang muram * Mengasyikkan...

Sejenak kubiarkan diri * Melayani hati * Mencari mimpi-mimpi indah * Sia-sia

Seumpama... *Pengembara... *Terpedaya...

Kerana mimpi... hanya mimpi

giler aku melayan lagu ni sepanjang pagi jumaat... sambil buat keje sket. liriknya kawan aku update kat F*B, so aku search n layannnnnnnnnnnnn...... salah satu cara menenangkan hati.. rindukan kebolehan cikPuteri bawa aku melayan hati sampai ke PD dulu.... life..... u never know what u gonna get.....

8 comments:

ckLah@xiiinam said...

ckLah nyanyi lagu ni masa jamuan perpisahan budak2 form six...pada zaman dahulu. Tengah hit masa tu! Hi hi...

(nasib baik hujan tak turun)

eddie dewanaga said...

...best lagu ni, old skool gitu.

Ku Tak Sempurna said...

senang jek nak cari mimpi


.
.


.
.


ambil bantal.. tepuk2... letak kepala atas bantal...
krooooooooooooooohhh

:D

zonaku said...

ckLah:
x kan la ckLah nyanyi buleh ujan kot..... thn bila yer????

sy hentam melayan saja, x tgk pun bila zaman lagu ni glamer

zonaku said...

eddie:
ye ke??? but mmg blh layannnnnnnnnnnnnnnnn..........

zonaku said...

kts:
aku jenis lena dengan aman.... bila ada mimpi tu... emosi bergolak ler kiranya............

Masy said...

jom gi PD!

zonaku said...

hehhehheee........ lalu nk g queensbay pun aku dah nmpak laut.. tp x best sebab ramai pasangan berdating, rosak pemandangan....

Followers