About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, September 22, 2010

Edisi Raya

Malas mahu update...

sana sini blogger update pasal raya...





aku????





.





.






.




nanti dulu lah!

16 comments:

Masy said...

esok2 pon bole cite psl raya ni hehe

k.e.r.i. said...

salahkan raya pulak. padahal memang malas nak update. haha

Aku Bukan Bidadari said...

nak gambaQQQQQ

me3n said...

pemalas! ;p.

zonaku said...

masy:
heheheee.....


harapnya esok masih ada

zonaku said...

keri:
tau x per!

zonaku said...

Aku Bukan Bidadari:
alaaaaa........ nk kena edit2 la.... mls!

zonaku said...

me3n:
eleh kutuk orang!

Ku Tak Sempurna said...

eh.. dah raya??
bila???


.
.

hihihi :P

syah shah said...

aku pun malas... tapi buat jugak sebab takut lupa... ini pun dah lupa-lupa jugak... hihihihihih :P :P

gadisBunga said...

mana de. skrg byk org buat entry pasal AC jadi datuk.... :D

julietchun said...

jangan tungu lama2 nanti diambil orang...err..motip? :P

zonaku said...

KTS:
lum la..... tgu hujung minggu kot.. insyaallah

zonaku said...

syah:
hehehehee......

x per la.. y penting2 pasti ada kannnnn

zonaku said...

gadisBunga:
x la hot sangat takat dia jadi dato tu....


apa guna gelaran kalau tanggungjawab x laksana?


merendah diri adalah lebih baik

zonaku said...

juliet:
suara dengarkanlah aku apa kabarnya pujaan hatiku...
aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya.....




hehehehheee... sesambil dengar lagu

Followers