About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, August 8, 2010

terlintas...

aku nk check ngan korang....



apa kah yang terlintas di fikiran korang
tatkala bertemu






.




.




.



.


.


.

.

.
.
.
.
KCP


dan


KCL




heheehee.....
selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak.....

sama2 kita beramal sebaiknya....


*doakan aku....*

32 comments:

Mr PenyuBiru said...

tak terlintas apa² sebab fokus pada pemanduan.hihi

Masy said...

lu kene explain dulu apebende KCP dgn KCL tu baru gua bole jawab beb.. heheh

en_me said...

bunyi macam KFC jakk.. ahaks

PnConfused said...

haah... pe kebndenye KCP n KLN tuh

syah shah said...

KCP & KCL tuh pemende?

p/s : PnConfused, celah mana pulak datang KLN??

ymn said...

slmt berposa juga .

Super Nia Hana said...

ha'ah..watashi pun baru nak tanya

baincardin said...

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak :)

ckLah@xiiinam said...

Selamat menyambut Ramadhan

eddie dewanaga said...

jika KFC bertemu KTM, ayam naik moto scrambler...!!!

Catwoman said...

Salam 1 Ramadhan, awak....

Selamat m`jalani ibadah puasa di bulan Ramadhan buat awak & family.
Semoga p`olehi k`berkatan di bulan mulia ini, Insya Allah.

Jaga diri ye, awak.

:)

Catwoman said...

Salam 1 Ramadhan, awak....

Selamat m`jalani ibadah puasa di bulan Ramadhan buat awak & family.
Semoga p`olehi k`berkatan di bulan mulia ini, Insya Allah.

Jaga diri ye, awak.

:)

Catwoman said...

Salam 1 Ramadhan, awak....

Selamat m`jalani ibadah puasa di bulan Ramadhan buat awak & family.
Semoga p`olehi k`berkatan di bulan mulia ini, Insya Allah.

Jaga diri ye, awak.

:)

Ku Tak Sempurna said...

KCP tu aku terbyg kacip je

hahaha



selamat berpuasa beb... ;D

maaf zahir batin

zonaku said...

encikPenyu:
baiknya ko.......

zonaku said...

masy, PnKompius, syah & hana:
no plet keta!

zonaku said...

eddie:
ktm as scrambler????? kagum!

zonaku said...

kts:
bagusnye ko......

aku sebut kicap!

syah shah said...

hoh, plet keta...

tak terlintas apa-apa... sebab aku tak biasa guna shortform... tu pasal takleh pikir... hahahahah :P :P

DrSinga said...

KiCaP
KuCiL

me3n said...

plet kereta? kereta siapa?

13may said...

oh! number plate keta....tapi keta sapa? jeng jeng jeng :P

zonaku said...

syah:
bagusla ko..... aku lak dah sampai nk menulis ayat rasmi pun jenuh pikir

Dr Singa:
heheehehhheeee.... KiCaP n KeCiL

zonaku said...

me3n:
strangers di jalan raya

13may:
wallahualam...... yang pasti dia sangat nk terKuCiL

syah shah said...

Anda telah di tag. Sila ambil dan jawab... Jangan mengelat haaa~~~ Hohohhohohoh :D :D

k.e.r.i. said...

KFC aku tahu lah.
hot n spicy tu sedap amat.

MENTIBANG LAUT said...

apa tu?

arianna adrizal said...

ooo xpenah pulak. kalau WTF & WTH selalu je. hehehhee

arianna adrizal said...

ooo xpenah pulak. kalau WTF & WTH selalu je. hehehhee

zonaku said...

syah:
masy pun ada tag aku gak....

hu~ malasnya nk buat.. postpone yer

zonaku said...

keri:
x best la KFC.... aku x gemar...maybe plet no KFC lum kuar lagi kot!

zonaku said...

mentibang:
no plet keta...


anne:
kat kl mmg la jumpa y itu....

zyma:
sama untuk awak sekeluarga

Followers