About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, May 14, 2010

Khamis pula.........

seawal pagi terkilas kelibat
kuabaikan dalam sedar

cuba menyusun semula
pelarian diri terperangkap jua

lantas aku persembahkan apa yang ada

aku lagi kah yang tidak peka
aku kah yang tidak bijak meneka

andai kata salah bicara
betulkanlah
lain dipesan
lain ditekan......... lantas aku tidak diumpama lagi

kususun langkah
menerus apa yang ada

sunguh aku tiada daya

ucapnya 'sekental kamu berguguran jua rupanya'
tulisnya 'kelelahanku terpaksa mengabaikanmu'

ikhlas
dalam tegarku, ada lemahnya
kusembunyikan agar tidak terbias pada mereka

mohon.. aku mohon diri
izinku berundur
mohon... aku mohon sokongan
saat aku rebah kelak

pada Allah aku berdoa
'mohon tabahkan hati ku wahai tuhan'

selamat malam....................................

8 comments:

Syah Shah said...

uiiiittt mokcik... what happened? Aku tak berapa nak boleh tangkap maksud cerita, tapi andai ko nak berkongsi rasa, aku sedia pinjamkan telinga...

KTS said...

semoga Allah tabahkan hati ko

.
.


kuat! kuat beb!

Firol said...

ada masalah?

zonaku said...

syah:
usai perrlaksaan bakal aku ceritakan


kts:
insyaallah!

firol:
aku manusia biasa..... pasti punya masalah

amy said...

http://wallstickershop.blogspot.com/

Jemput singgah..have a nice day...

Masy said...

chaiyok2 zona!

zonaku said...

amy:
insyaallah


masy:
caiyok!

baincardin said...

Jom kita tambahkan ilmu tentang 'Baby Development' Yay! ^_^

Followers