About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, March 15, 2010

sesi bersama kawan

seronok sebenarnya berjumpa teman lama
especially org y membesar bersama2
kami bersama sepanjang zaman remaja
biasalah kalau dah di asrama
sepanjang tahun bersama
apa saja yang berlaku
sesama kami la perasaan itu dikongsi bersama
jadinya,
walau kami hanya berempat,
riuh macam 10 org
sambil bercerita kisah di celah celah kehidupan
kami juga berkongsi ilmu dari bidang masing2mak sembang, anak2 kene bawak diri la... so budak berdua ni self service......
.
.
.
.
.
....
makan then sembang then makan then sembang then makan................
.
.
.
.
..
sambil2 tu kita kongsi ilmu, maklumat n cerita kengkawan lama.............
.
.
.
..
punya dok enter data n line intenet sgt lembab, password sampai dah leh hafal....... pastikan data betul, cross reference then baru hantar.... kalau x korang kene walk in n proses leceh sket....
.
..
....
...
.
.
.
jgn lewat, tempoh sampai 30 april jaaaa...................
.
.
.
.
...
...
.
.
.
.
.
sambil2 kami buat sesi tutorial
budak berdua tu buat........
.
.
...
.
.
.
.
.
................
.
.
.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
....
......
.........
.......
.
.
.
.
.
.

'kalau awak nk tau, acik ZonAku tu sgt baik n cun melecun... sejak dulu lagi....... ms x gemuk laaaaaaagggggiiiiiiiiiii cun...... itu kata mak kite la.......'

hehhehehe...puji diri sdr~ bengong!

8 comments:

Erina Asmawani said...

holoh holoh..comeynya dak kecik bergosip..hee..tulah..bestkan kalo best buddies gather together..bg masa 1 hari pun lom puas bercerita ;)

Masy said...

wuhuuu syok2

eddie dewanaga said...

aisey.. kalau nak tutup muka, baik jgn upload gambar.

zonaku said...

erina:
satu rmh diorg explore.... abes diorg main picit2 serum rambut.... seb baik la aku x jd ijau marahkan diorg........


dr asar sampai isyak... riuh rendah bukan takat bebudak menjeritm mak budak pun sakan..

masy:
sgt seronot!


eddie:
kene hormati permintaan org... karang putus kwn lak, lagi haru kalau husband dia x kasik kami bkawan....

Luffy said...

berkongsi ilmu? mcm mana tu? ada ilmu panas2 ker? haha

xiiinam said...

Rasa naaaaak je ku cucuk belon bewarna biru tu, kasi meletup...isk..isk...

Firol said...

gua tgk gmbr terus jeling dapur ada apa-apa nak disentap

zonaku said...

kapten:
ilmu duniawi n pasal tanggungjawab pada negara laaaaaaa

cklah:
hehehehe... nak wat camana, xkan nk amik gambo pny pasal, dia nk srh pakai tudung....

dan itu bukan saya yer...

firol:
heheheheee.. apa y ada???? g masak laaaaa

Followers