About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, March 12, 2010

HELP!

kalau berenti jer keje
then tanam anggur sampai dpt keje baru
agak² sesuai x?

IKHLAS, aku bosan ngan keje aku skrg

9 comments:

Erina Asmawani said...

susah kan kak kalo kite dah bosan buat sesuatu kerja tu...rasa cam tak ihklas je buat..huhu

julietchun said...

aku rasa dengan pengalaman dan kepandaian yg ko ada pasti tak lama ko tanam anggur, tapi pikir banyak kali ok.

Yunus Badawi said...

Sementara ko tanam anggur kalau ko nak tolong aku boleh juga. Boleh dpt pengalaman baru. Tapi aku nak bayar gaji mcm gaji ko skrg tak laratlah aku sbb bisnes baru nak merangkak.

Aku serius ni. Kalau ko berkenan, contact aku.

zonaku said...

erina:
sangat2 kan.. walau asalnya dan sebenarnya mmg sgt suka

juliet:
dah lama aku anta resume, tp x dpt pun

YB:
kalau skrg jer blh??? tp kene diskas ler

karang aku call n kita bincang yer

eddie dewanaga said...

cuba dapatkan kerja baru dulu, baru berenti, insyallah.. ada la tu.

ber_u_wang said...

ada bapak gula tak?

zonaku said...

eddie:
harapnya jiwa x patah by the time

beruwang:
bapak gula???? max gula dlm simpanan cuma sekilo jer...

xiiinam said...

Mood terhadap kerja adakalanya memang turun naik.....sabar zonaku...


ckLah pun pernah patah semangat dengan kerja...rasa macam nak berhenti...tapi...tak kaya lagi!!! Belasah jugalah....sampai 19 tahun dah ni...

zonaku said...

cklah:
tp skrg dah kaya kan????????????

x perlu la kaya raya... asal idup senang hati senang dah laaaa

Followers