About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, March 1, 2010

kisah jari

kes 1:
Tarikh : 23 Feb 2010
Masa : 9.00 malam
Lokasi : Johor
kes 2:
Tarikh: 27 Feb 2010
Masa : 10.30 pagi
Lokasi: Penang kedua-dua kes ni within 1 week. sama-sama patah phalanx. kena jahit.
kes 1 sebab cuba jadi mekanik
kes 2 sebab adiknya tutup pintu. tersepit la jari dia y kecik itu
cam klakar jer nengokkan!


15 comments:

Yunus Badawi said...

sampai hati ko kata mcm kelakar huhuhu

zonaku said...

jari tu comel jer.. bila berbalut, kan ker kelakar rupanya.....



bukan x kesian.....patah tu....br jer belajar menulis....

julietchun said...

ko paksa anak buah tu bergambar gitu ke? tak patut,tak patut :P

zonaku said...

bukan aku laaaa... masa kejadian tu aku ada di johor..... diorg mms pic tu pada kami

Masy said...

ni sedara2 ko ke per? ke pesakit yg tiada kaitan? :)

zonaku said...

sudah semestinya la famili aku....

Ku Tak Sempurna said...

nasib kes 2 tu angkat 2 jari.. klu angkat jari yg berbalut tu.......... errr... lain mcm jadinya :D

zonaku said...

hehehee,.... sama2 buat peace...
aku cam nk merge jer pic diorg, tp x der masa

moment said...

ekekke mmg klaka ok.. hahah

tp mimik muka tu.. adui~

Ah Fatt said...

sedih giler muka adik tu

zonaku said...

moment:
mimik muka tu sepatutnya betul.... tp dia auta je......

dia nanges sket jer, masa kena, lps tu dah x nanges dah....

ah fatt:
kesian tau kat anak buah aku nie!

syah shah said...

jari incik firdaus aku rasa dah hampir cukup semua sepuluh jari penah berbalut... sampai kuku habis pecah dan tertanggal pun ade... huhu~~

zonaku said...

syah:
padan patut la ngan keja.. ni si budak kecit lagi ni haaaa....

AZANI said...

salam zona
kata orang patah tumbuh hilang berganti

zonaku said...

azani:
patah tumbuh yerrrrrr......

Followers