About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Thursday, December 3, 2009

2 budak nakal

bila ramai2 berkumpul. perhatian sentiasa pada 2 rakyat ini... org nk tgk nur kasih, diorg pun sakan.

kakak naik kuda rotan nie, dia tolak kasik jatuh ke depan, then panjat. itu kaki dia tengah tersangkut la tu...

er..aku balik jer... dia dah botak lagi.... sila abaikan seluar dia yer


13 comments:

xiiinam said...

ckLah tak boleh abaikan seluar tu....
Nak komen jugak..he..he..





Pakai seluar pendek di luar seluar pijama tu mengesahkan kenalannya....superman pun tak sanggup pakai macam tu tau..he..he..
Cute!

xiiinam said...

Kesian muncung kuda tu tertomoih kat lantai...

eddie dewanaga said...

boys will be boys...

ku tak sempurna said...

apalah malang nasib si kuda itu... dpt tuan2 yg ganas...

hihihi

julietchun said...

mak dia suka kat mawi kot tu yg selalu botakkan kepala anaknya,ehehehe.

Masy said...

ni mcm pangai aku masa kecik2 je hohohoho

HEMY said...

haah...prgai sebjijk masy..smpi la ni pn dia cmtu

AZANI said...

anak anak...
sayapun lagi brutal masa kecil kecil dulu...itu yang dapat anak anak yang lasak,kah kah kah

Fatt Chin Choy said...

uik
lama aku x singgah ko dah ada anak besar

hahaha

zonaku said...

cklah:
hehhehehe... dia dahpakai set lengkap pijama dia, bila kakak salah amik seluar sampai 2 helai.. satu sarung kat adik....

cklah lagi....:
hehehhe.. lama x menaip perkataan tertomoih tu....

zonaku said...

eddie:
yup.. and girls are always being girls kannnn

kts:
hhehehe.. seb bek buat dr rotan.... x la kuda tu bising kan...

zonaku said...

juliet:
sori.. mak dia aku x rs peminat mawi.. tp dah biasa botakkan dia... kan ada petua botakkan tujuh kali, nnti lambat beruban...

kalau sempat tgk laaaa.. teori bakal terbukti bila dia dah tua nnti....


masy:
hoh!!! ko mmg ganaz

zonaku said...

HEMY:
mana ko tauuuu?????

ko skodeng dia selalu yerrrr

azani:
heehehehhe.. mak dia baik jer dulu.. serupa la cam mak sedara dia nieeeee

fatt chin choy:
a'ah.. dlm 2 bulan lebih aku dah ada 2 anak y cun cam aku.....

Followers