About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, November 25, 2009

Salam AidilAdha

aku balik kampung lps keje jap lagi.

sesapa ke penang, kalau nk jumpa, sila notify yer...

aku di kampung sampai ahad pagi jer, petang dah btolak semula ke sini.

jadi, Selamat Menyambut AidilAdha buat semua

13 comments:

Yunus Badawi said...

Aku tak dapat pergi Penang raya ni. Kirim salam ajelah kat keluarga ko
wakakaka

ku tak sempurna said...

selamat hari raya

maaf zahir batin....

hati2 di jln raya.. jln licin skang ni :D

AZANI said...

salam aidil adha...selamat dalam perjalanan pergi dan balik

syah shah said...

Salam Aidil Adha... Bergumbiralah anda di hari raya... Hohohohohoh :D :D

zonaku said...

YB:
heheheheee.....

KTS:
aku x drive

azani:
insyaallah

syah:
lum raya pun aku dah sakan main ngan farah n faris

hans said...

slmt ari raya aidiladha
makan lembu jgn bebanyak
kang darah tinggi
huhu

zonaku said...

hans:
hehehhehheeee....

hans said...

hahahha

cik EPAL said...

salam aidiladha ;)

Shifu67 said...

selamat hari raya..... jom raikan musim hujan

zonaku said...

cik Epal:
selamat datang

shifu67:
yer laaa....

Tijah said...

aku minggu depan br nak blk penang...tak jam. heheh

arianna adrizal said...

slmt hri raya :)
kejap je ko blk eh..

Followers