About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, November 24, 2009

Dah pindah part 2

sekangkang kamben puan syah jer hall nie... kan aku dah kata, jam lum pasang lagik errrr.... y pasang kat railing curtain tu, y dlm bilik.. xkan aku nk letak pic bilik kan... bahaya!... hehehehe
dan dapur org bujang.. hehehehe...
astro still lum pasang yer... kebosanan x tgk axn since saturday......

16 comments:

syah shah said...

wah, duk sorang pun banyak barang... Hebattt.... hohohohohoh :D :D

syah shah said...

err... kenapakah kamben aku jugak yang menjadik mangsa? Dia adalah tidak bersalah~~~ kui kui kui kui :P :P

zonaku said...

cepatnya ko komen.. x keja ker?

zonaku said...

byk????? bila ramai2.. still x cukup tau!

Masy said...

bole laa nk serang buat mkn2 kat umah ko ni hehehe

Yunus Badawi said...

kalau ko kawen esok untunglah suami ko tinggal masuk cuci kaki aje hehehe

boleh tak komen mcm ni?

Yunus Badawi said...

Oh ya hall ko tu sesuailah kita org nak guling2 ngeee

zonaku said...

masy:
ya..mmg sgt boleh.. tetambah lagi kalau korang dtg bawak makanan....

YB:
errrkkk??? tu sebab aku x beli rmh..soh dia beli rmh sbb aku dah ada peralatan rmh.. hehehehehehheehe
boleh??

YB lagik:
yer laaa.. guling la kat situ.....

kimisai said...

buat doa selamat tak??
pagar umah tu, bahaya...hehehe

zonaku said...

kimisai:
bukan rmh teres... mana ada pagar
hehehheehheheheeee.... buat takat y boleh laaa

julietchun said...

wow, rumah org bujang tapi lawa kalahkan rumah aku ler, ini seriyes.

adibah said...

kalo housewarming jangan lupa jemput ye... ;-)

theconfused said...

hooo... rumah len aku dh pernah guling2.. rumah ni belum lagikk.. hahahahahhaha

zonaku said...

juliet:
lawa???? ko dah kawen ker??????

adibah:
insyaallah.. murah rezeki, ada la

cikKompius:
baru 3 mlm aku tido cnie.... lum abes bc yasin lagi nie....

lantai pun x best lagi tau

syah shah said...

tumpang lalu kejap...
YB mana buleh join kami geguling... emak adam bolehlaa join... ini acara orang pempuan jaa... har har har :P :P

zonaku said...

hehehehhee... jgn gaduh2....

Followers