About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, November 1, 2009

Kenyir Trip 3-5 Oct 2009 - Part 2 (View)

sambungan pasal trip kenyir bulan lepas... terukkan? dah sebulan baru nk sambung updates.. bukan apa, dgn urusan konvokesyen aku ditambah pulak ngan masalah line intenet y terjejas baru² nie..... hal ofis usah ditanya la kan?..
so, ini sambungannyaaa.....
sepanjang trip ke kenyir.. apa yang aku sangat puas hati ialah......
AIR!


sepanjang di tasik, air sahaja pemandangan y ada


amat mendamaikan (esp aku y berbintang 'cancer' dipengaruhi ciri air......)


nikmat!

9 comments:

kimisai said...

salam...try join ni, leh dapat hadiah...

http://www.catcheye.com.my/?r=3982

Jard The Great said...

air menenangkan.. eehehe..

Mr PenyuBiru said...

dah lama tak ke kenyir

Masy said...

takot ah kenyir. tp x kisah pon klu g lg heheh

zonaku said...

kimisai:
insyaallah.. nnti aku try

jard:
sangat² kan?

EncikPenyu:
ye la.. kat kampung ko kan....
x teringat pun nk cari ko pasal trip nie.... kalau x, aku leh minta story awal²

masy:
lalang tul..

syah shah said...

err... sekadar tengok air atau berendam sekali?? heheheheh :P :P

Err... aku berzodiak kamben gurun... tapi aku tatappppp suka sama aiiirrrr... dan makan kamben... hihihihihih :P :P :P

zonaku said...

syah:
berendam??? sblm btolak lagi aku dah terima pesanan penaja, sesiapa x tau berenang, jgn msk dlm tasik.. bahaya....

lgpun takut ada orang pelik, tetiba ada badak air dlm tasik tu

kekekekekekekekeee

Sharif John said...

Wah... teringat masa berkayak di Hutan belum.... Tasik buatan... rasanya 20km kami berkayak masa tu.... rindu la nk berkayak lg... n x lupa jgk makan ikan toman... best best...

zonaku said...

john:
wahhh dapat toman.. kami x dpt pun.. huhuhuhuuu

Followers