About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, November 3, 2009

hati....

dah lama aku cari2 lirik nasyid nie.. skrg aku dah blh dgr hari² kat dlm keta aku...
thanks to this device:
sekeping hati dibawa berlari
jauh melalui jalanan sepi
jalan kebenaran indah terbentang
di depan matamu para pejuang

tapi jalan kebenaran
tak akan selamanya sunyi
ada ujian yang datang melanda
ada perangkap menunggu mangsa

akan kuatkah kaki yang melangkah
bila disapa duri yang menanti
akan kaburkah mata yang menatap
pada debu yang pastikan hinggap

mengharap senang dalam berjuang
bagai merindu rembulan di tengah siang
jalannya tak seindah sentuhan mata
pangkalnya jauh hujungnya belum tiba

*****

huhuuuhuhuhuhuuuu...

teringat ms salam jemaah.. aku pastinya ratu airmata..... korang xcaya???sukati korang laa... xkan aku nk paksa korang percaya kan?

****

letih kan bersakit hati..

bosankan menanggung kecewa...

mana mau kubawa hati yang berduka lara?

7 comments:

Erina Asmawani said...

wahh..dah ada mp3 modulator..nak bg lagu kat akak la (dari dulu lagi tapi tak bagi2. sorry kak zona, busy.hehe)

Jgn sedih2 k kak zona. Sabar & tabahkan hatimu..

Masy said...

bawa berlari laa ape lg. hmmmmm~

Sharif John said...

Kenapa sedih je baru2 ni? sabar ya sis

zonaku said...

erina:
nk celine dion pny blh?????? cdnya dah lama ilang....

masy:
ptg ni aku bawa berlari kalau x ujan laaa

sharif:
entah laaa..... eh nnti nk ke um. will let u know the date n time

julietchun said...

sesekali berdukalara tak mengapa, jgn sampai merana diri sudahlah.

syah shah said...

kenapa ko tak tanya aku? itu nasyid gila lama zaman The Zikr dulu... Aku sekolah rendah lagi masa tu... Hohohohohoh :D :D

zonaku said...

juliet:
heheheheee....

syah:
mmg la dok nyanyi dr zaman sekolah lagi... cumanya kan best kalau leh dgr selalu... cumanya aku nk cari lagi nasyid zaman dulu2

Followers