About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Friday, October 9, 2009

Terms

meeting td..
macam2 style terms y keluar
'i ni laymen jer.. mana paham terms tu...!'
'i kan budak baru (budak ker??????).. mana tau semua nie...!'
then ada gakkk y cari pasal...
'awak x leh kata camtu..... tempat lain pun sy buat...!'
salah aku ker kalau ko tu dah terang2an langgar peraturan y kampeni aku tetapkan..??
walau ko dah buat cara ni di semua tempat ie:pejabat perdana menteri ker balai ker... ada aku kesah??? yang aku tau, ko x leh buat camtu di tempat aku kerja....!
ada gakkkk pertentangan pendapat
'kita ni mmg kene tetapkan dari awal.. asyik bagi muka jer... sy dah buat camtu kat *****sy awal2.. kene latih dia..'
syukur la dia dapat pasangan yang menurut segala perintah dia....
jgn samakan ngan org lain...
hhhhaaaaaaaiiiiihhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

7 comments:

syah shah said...

sekeh pala lutut dia seploh kali... pastu sep aku plak, nak tolong sekeh lagi seploh kali...

susah kan kalau orang cemitu...

Ko tanya dia, penah dengar terms ni takkk???? lain padang, lain belalang... lain orang, lain ragam...

zonaku said...

heheheheee..... aku nk pesan y terms kandang2 tu.. ala, y masuk kandang rimau mengaum, masuk kandang kambing mengembek.. ker aku br jer create terms baru?????

Tijah said...

suh dia bukak kampeni sindri. hehehe

kimisai said...

ala kat mana2 pon...


terms n condtn apply kan..hahaha

Sharif John said...

Buat ikut apa yg kita rasa betul...

Masy said...

beb, nk lari tajuk sket. sori eh x dtg open hos ko tu...xde sape sudi nk teman wahahaahhaha

jgn lupe, wat piknik tuuuu

ad3ck said...

sabo sabo hehehe.

Followers