About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Wednesday, October 7, 2009

hari marah

ari ni aku marah
baru kul 930 pg, tapi aku dah buat perkara y aku benci
merosakkan barang bila marah
aku sangat x suka ok!
tp, atas dasar menahan marah supaya aku x meninggi suara pada orang,
sebatang pen telah aku baling sekuat hati
dah rosak!

:: aku amat x suka org y membanting barang or pintu! dan hari ini aku lah org y akux suka itu!::

8 comments:

Masy said...

sibbaik x kene org pen tu. klu tak.. ko juga mencederakan org plak hehe

sabau2

zonaku said...

cederakan orang??? andaikata y cedera itu org y aku marah... pasti aku senyum gembira!

eddie dewanaga said...

belajar-belajar la untuk relax, sabar... hidup bermasyarakat ni, berkawan dan makan gaji, memang kita hadapi situasi ni, angin satu badan.. kena kawal amarah tu, biar rasional mengatasi emosional, bukan sebaliknya.

bercakap memang mudah... tapi jika kita tak mulakan dari sekarang, sampai bila-bila orang takut pada 'kakak yg garang'...!!!

zonaku said...

[-( huhu!

julietchun said...

syaitan suka menghasut org yg tgh marah,gi ambik wuduk.:D

Sharif John said...

Sabar separuh dari iman...

syah shah said...

kalau aku marah masa tengah berdiri, aku duduk... kalau masih marah, aku terus pi bilik air amik wudhu' pasal tak buleh nak baring kat lantai opis... heheheheh :D :D

en_me said...

marah ghiteww..

Followers