About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Tuesday, September 8, 2009

PINDAH!

aku pindah rumah! (rumah la sangat!!!!)
dari sini ke situ
pada tarikh
09
0909

cantik kan nombornya?
harap cantik jua pengalaman dan gaji aku lps nie

jadik ikan la aku...... kene dok dlm akuarium
tp y bestnya... xder lagi aku kene layan customer or visitor y menerjah masuk walau dah tulis 'autherised personnel only'
rakyat Malaysia mmg x tahu membaca terutama yang tengah marah, menerjah n ingin menelan org saja lagaknya...


pssst: lapan langkah dr tempat lama ke tempat baru.. kekekekekkekkekekeee
tapikan.. ubah tempat ker, penstrukturan semula ker........
aku tetap aku
degil kan?
***************edited***************
sila maklum,
aku hanya berpindah ke bahagian dalam pejabat, tiada berkaitan denagn kenaikan pangkat atau sebagainya. penstrukturan semula perkhidmatan kami belum ada perbincangan lanjut, sekadar idea puan besar
dan aku siap pindah jam 12.30tghari
hanya menunggu talian telefon dialih ke dalam ni jer.. update blog dah ok dah.. hehehee

16 comments:

adie said...

dalam erti kata lain ko dah naik pangkat ek.tahniah!

Sharif John said...

Tahniah kerana naik pangkat hehe

Hazerin said...

nek pangkat?? wahhhh..leh open table la klu gini..


besar meja, kak long

a said...

kak zonaku:

tahniah!
:)

p/s: cerpen berkenaan gathering dah siap ditulis. kalau ada masa dan kelapangan, lawatlah belog saya kembali untuk membacanya. :P

zonaku said...

to all: harap maklum, bukan naik pangkat laaaaaaaa!!!!

eddie dewanaga said...

tahniah...


degil..?
ooo... orang lain takleh sebut ye tapi awak boleh..???


degil...!

zonaku said...

heppp!!!!!!!!!!!
nampak ajer mata dia tu!

bukan naik pangkat la.... huhuuhuuuu

relocate jer.... mana layak nk naik pangkat!

Kapten Luffy said...

tahniah sebab naik pangkat

INTAN said...

yg pasti..meja makin lebaq gitew

Shank said...

teori mudah..

besaq meja byk tmpt susun fail/kotak...byk keja.. ahh

Masy said...

apsal aku lg ske meja lama ko eh? hehe

Syah Shah said...

err... jadi ikan? duk dalam akuarium?? Oklaa tu, atleast kurang satu hal walaupun bertambah satu hal lain... hihihihiih :P :P

semoga cantiklah pengalaman dan gaji ko pasnih... Aminnn... :D :D

zonaku said...

monkey:
manada naik pangkat!!!

intan:
biaq meja lebaq, jgn org makin lebaq dah la....

ymn:
betul3

masy:
aku pon suka meja lama, a.k.a, cubicle lama.. spaciuos sbb curve


syah:
hehehheee.. dah siap dah nie.. kene sesuaikan diri la..

insyaallah!

Unknown said...

hahahahaha.. adalah tuh, mana tau de rezeki, nek pangkat.. nek gaji.. ameen

Unknown said...

aku miss tuan py meja lama tuh n meja baru.. :P

zonaku said...

insyaallah....

rindu aku???? aku pun sama...

Followers