About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, August 31, 2009

Merdeka!!

'tanggal 31 bulan 8 57'

dah 52 tahun kita merdeka

jua aku nk sampaikan salam ulangtahun pada teman lama, Maya....
semoga makin berjaya dan bahagia....
nnti kita semua sama2 ke sana yer..... bersama pasangan dan anak2 macam y aku teringat ari tu masa di sana.. Insyaallah..

aku akan balik ke selangor ari nie, bas jam 5 petang. esok bakal bekerja!

13 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

selamat merdeka.

pulang la..berbakti kpd negara pulak. hehee

Shifu67 said...

salam merdeka...

AZANI said...

balik dari mana zona?aku blur nih

Yunus Badawi said...

Maya dah kawen ke atau masih solo mcm ko?

Bila nak ke sana bersama pasangan DAN anak2 kalau masih bujang hehehe

John Iverson said...

Selamat menyambut kemerdekaan

zonaku said...

hazerin:
heheheheee...

shifu:
salam merdeka

azani:
aku blk kg la sabtu lps...

YB:
maya dah ada 3 anak.. aku ada anak tekak!

john:
sama2

Erina Asmawani said...

Selamat Hari Merdeka ;)

Jard The Great said...

selamat ari selasa yg blues.. huhu

s@yangh@sni said...

selamat kembali ke tempat kerja...

syah shah said...

zonaku, kita ada tiga anak jugak ape... satu anak tekak, dan dua anak mata... Har har har har :P :P

Bunga Rampai said...

Salam Merdeka! :)

arianna adrizal said...

selamat pulang..
wah seronok kat kg ye =)

syah shah said...

haihhh... tak balik lagi kaa cheq oiii???

Followers