About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Sunday, August 9, 2009

I miss U

faris y x mo dok diam ms kami makan di Pavilion ..... ngengada tau! hehehehheehehhehe
jap berdiri, jap duduk........ last² dokong sambil jenjalan seluruh food court!
farah ngan aksi membodek sebab dah nk balik.....
masa di swimming pool.... lps tu kami pun trn ke pool..... dah xder la gambar dlm pool.. dah ada sket iras² rupe dugong, x gamak nk bgambar... kkekekekkeke

14 comments:

HEMY said...

muka faris kat last pic blur..apa ni makcik ni...ada itam2 kat mulut ni...ahahaha

ku tak sempurna said...

betul ke ko rindu faris ni?? hihihi

zonaku said...

HEMY:
heheheh... dia mmg suka wat muka camni bila pose ngan aku...

KTS:
dah tu????? dia dah blh jalan... tp aku x tgk lagi dia jalan² sambil menggugat keamanan rumah..

John Iverson said...

Comel... siapakh itu? hehehe... Bosan ari ni x dpt ke Broga Hill

zonaku said...

John:
hehehehe.. mestila comel cam mak sedara dia ni haaa...

bosan??? sabar jerla yer..

momentinlife said...

aiseh!~
mcm gerun pulak tgk pic di itam2kan ni.. hehe

adeh! aku pn rindu my nieces!!~

zonaku said...

momentinlife:
hehehehee.. aku letak muka kau karang.. glemer terlebih lak....i low profile!

balik ja la ke bahau tu....bkn xbiasa kannnnn???

Jard The Great said...

ehehe.. abis die itamkan muka..

Zaidon said...

........ :)

zonaku said...

Jard:
aku kan pemalu...........!

zaidon:
;P

eddie dewanaga said...

kenapa rosakkan gambar mcm tu sekali..?

kalau tak nak keluar gambar tu, crop je laa...

zonaku said...

eddie...... sajaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
ori version ada laa

Yunus Badawi said...

la ko pegi pavilion tak ajak aku pun! huhuhu

zonaku said...

YB:
aku g awal bulan 5 ari tu.... ada entry pasal tu.. famili holiday

Followers