About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, August 24, 2009

alkisah nadia

aku pernah sertai acara sukarelawan
maklumlah
nak menyumbang duit, kurang ada lebihan,
so sumbang tenaga sket² jadilah
rujuk entry ini

baru² nie
aku berpeluang lagi menyertai acara hampir serupa
keterujaan kurang
sebab kali nie berkaitan hal kerja


dalam gelak tawa diraikan,
si cilik bertanya pada aku
'kak, akak ketua ker?'
'bukan, ketua yang itu' (aku tunjukkan bos besar padanya)
then,
aku snap lagi gambar diorg

si cilik ni ganazzz nya kemain lagi
aku snap pic dia
ini jadinya
tadaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kenal?????

aku tanya dia, 'nama apa?'
dia jawab,
'nadia!'
korang kenal????

inilah si nadia y garang (kutemui pada ramadhan 1428H)
dah besar dah dia!

tetiba aku rasa sangat happy! :P

15 comments:

cik seLamaH KunDang said...

ganaz gila budak ni..kentang

ku tak sempurna said...

nadia mustafa ke ??

errr...

ymn said...

kim salam ngan nadia ittew ..

Masy said...

kemain posing lg. ganaz plak tu hahaah

Zaidon said...

huh.. ni dah besar mesti garang nanti.. :)

zonaku said...

cikSelamah:
hehehehehee.... gila kentang!

kts:
xla.. aku lupa nk tny... tp xper ker kalu tanya????? takut sensitip la plak

ymn:
insyaallah.. ko dok kajang kan.. g la lawat dia.. dekat jer, kat tmn mesra

masy:
hehehehee..

zaidon:
wallahualam..!

Yunus Badawi said...

Perkara2 yg kecil di dalam hidup kita kadang2 memberi makna yg besar.

Kalau besar nadia ni mau jadi model dia hehehe

zonaku said...

YB:
kalau blh aku x mo dia jadik model... siann dia.. kerjaya tu byk dugaan..

HEMY said...

pergh...dasat tu pose...bsar2 mesti cm ko zona..hahahaha

zonaku said...

HEMY:
macam aku?? posing ker garang?

Jard The Great said...

neh bukan garang.. neh brutal.. ehehehe

theconfused said...

hahahaha... nadia.. jap aku cek gambor lama... :)

theconfused said...

hahahah.. betullah dia.... dah besar yek?? dah tak garang cam dlu...

yelah.. 2 years has passed, things changed, kids grown up.. :)

may Allah bless them..

http://mywholelifeonearth.blogspot.com/2007/10/it-was-fine-wednesday-with-colors-yet.html

aRaBeLLa said...

kat ner tu??

Erina Asmawani said...

wow! sekali nadia buat akrobatik daa..aku yg tgk ni plak tercuak..wuhuhu..ha'ah..ni kt mana ni?

Followers