About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Monday, July 6, 2009

sakit ati

orang kata keje kene ikhlas kan?????


ahad, 21 jun - aku keje
ahad, 28 jun - aku keje
dalam jadual...
ahad, 12 julai - aku bakal keje
tetiba,
sabtu, 11 julai, 2.00-5.00 petang - pun nk suruh aku keje?


ada sesapa leh tolong pujuk aku untuk ikhlas kan ati x???????????????
ini y aku rs skrg! dan

ini y aku nk buat pd org itu

11 comments:

John Iverson said...

Susah tu.... tp don worry... Ingat.. keje tu tandanya ada lg Rezeki dr Allah... Tabahkan hati k

eddie dewanaga said...

takde sapa yg sempurna sayang oi...
kalau terpaksa, dari mana akan datangnya ikhlas itu??

melainkan hati sedang ceria, sedang berbunga...


*tiada komen tentang 'lidah itu', biarlah 'orang itu' aje yg komen...

julietchun said...

suka tak suka kenalah ikut arahan ye. ko jelir belakang mana dia nampak,hehehe.

fae said...

suh je 'orang itu' byr OT..keikhlasan hati satu hal, perut nak kena isi gak..hehehe.. anak daku gak jadi mangsa...

HEMY said...

kalau dia byar ko ok lagi beb..ishy2..susah gak camni kan..

sian ko..tu je la mmpu aku ckp

momentinlife said...

iklas?
ikals tu ape?
aku xpnh dgr...

=p

zonaku said...

john:
huhuuhuu.. insaf.. insaf... tq

eddie:
heppp.. jgn guna itu words... karang timbul gosip baru...

mana na ceria dah bro.. kalau badan dah letih?

juliet:
kat dlm blog brani ler.. nak mampus buat depan², unless ko nk offer aku keje baru

fae:
bab byr OT dia ikut labour law... siyot sungguh.. alih² katanya, 'kebajikan'.. sungguh hampeh

x pa, soh dia praktis jd model blog

HEMY:
bayar?????

wafa:
ko mmg best!!!!

Mr PenyuBiru said...

keje ni satu ibadah.kalu kita ikhlas keje, dapat pahala. agak² dah terpujuk ke blum ni.hehe

theconfused said...

keh3... pe kata hg email ja gambo farah kat dorg.. amacam?? bernas dak???? keh3

dhomnirhahs said...

lek lek la.. aku pun hari hari keje .. 7hari seminggu 24 jam sehari .. tarak hal pun .. alah bisa

sapa la kata keje gomen ni 9-5 je????


hehehe

syah shah said...

aku jarang kena macam gini... tapi incik Firdaus selalu... pun aku jugak yang tarik muka... biasa, over reacting laa katekan... kikikikikik :P :P

Followers