About Me

My photo
Man is a model exposed to the view of different artists; everyone see it from some point of view, NOT from every point....

Saturday, April 18, 2009

saya sudah! - Part 2

ingat pasal 'saya sudah!'
ini y aku janjikan
so, korang x yah tunggu lagi
n buat spekulasi
....................
............
......
...
..
.
tara.....................!

kasut baru!
tengok ketinggiannya...



ini pandangan depan...
psssssttttttt.....! orang itu, saya sudah dapat kasut ini!
tapi....
bila kali kedua aku pakai kasut ni n handle majlis,
2 hari jari kaki aku bengkak!
huuuhuuhuhuhuhuuuuuu!

8 comments:

julietchun said...

tinggi cam menara KL. Lagi sekali ko pakai jari kaki ko patah kot,kekekke.

eddie dewanaga said...

cantik kasut dia...
beli kat mana beb?

*kasut gua semua dari bundle, red wings dan timberland, 2nd hand stuff, jadik laa... tapi gua bukan cheapskate, cuma rakyat biasa!

Syah Shah said...

aku tak suka kasut tutup... heheheheh :D :D

أكرم حسني said...

If i nak beli kan mana mana wanita kasut, i wont buy her this kind of shoe.

Fortunately, i never bought any girl a shoe.

zonaku said...

juliet:
sedap pakai walaupun tinggi. mungkin berat badan y menjadi faktor bengkak tu... x leh jadik nie... kene kurangkan la lps nie...

huhuuhuhuhuuhuuuuu...!

eddie:
secantik orangnya kan???? beli kat kedai kasut la, xkan kat kedai beskal lak!

*x mahal la bro!*

syah:
syarat uniform aku da... kasut tutup kaler itam! hampeh!!!!

x kreatif langsung!

aqram:
aku ulang, it's a nice shoe!
belikan aku satu... walau selipar akan ku pakai ke mana jua! hehehehehehe!

Ungku Nor said...

akak kalo pakai kasut camni..menapak dari mesjid jamek ke opis..huhuhu..memang tangkap nangis la weihh ;p

Unknown said...

x eran pon.. gwa leh pakai kasut warna2...

muahahahha

pa kelas kasut itam beb!

zonaku said...

kakUngku:
silap² ada org jalan kaki ayam sambil jenjet kasut kat tgn kan...?

cikKompius:

cesssssssss!

Followers